Rozwój pracownika - szkolenie dla menedżerów | Szkolenia menedżerskie Katowice
Nasi klienci:
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice

Szkolenie dla menedżerów

Szkolenia menedżerskie - rozwijanie potencjału pracownika MENEDŻER TRENEREM - ROZWIJANIE POTENCJAŁU PRACOWNIKA

(1- lub 2 dniowe szkolenie dedykowane)

 

 

Idea szkolenia:

Rozmowa z pracownikiem na temat rezultatów jego pracy, powinna być stałym punktem w kalendarzu każdego menedżera. Rzeczywistość jest taka, że większość z nich nie prowadzi takich rozmów albo robi to źle. A tym samym menedżer nie wywiązuje się z jednej z ról, które są przypisane do jego stanowiska czyli nie rozwija potencjału pracownika. A musi to robić, bo przecież żadne studia ani kursy nie robią tego lepiej niż codzienny trening pod kontrolą bliskiego mentora.

Wymiar psychologiczny rozmowy rozwojowej jest tak silny, że może zniszczyć lub zmotywować niemal każdego pracownika. Poprzez ten warsztat, który jest intensywnym treningiem interpersonalnym, uczymy jak zrobić to dobrze. Pokazujemy, że dobrze poprowadzona rozmowa rozwojowa może być punktem zwrotnym w karierze pracownika. Uczymy czegoś więcej niż przekazywania feedbacku. Uczymy jak inspirować i motywować do osobistej transformacji zawodowej i/lub osobistej. 

Cele szkoleniowe:

  • Uczestnik szkolenia będzie potrafił sformułować sprawiedliwą ocenę pracy pracownika
  • Uczestnik pozna algorytmy różnych typów rozmów z pracownikiem
  • Uczestnik szkolenia dowie się jak dostosować styl prowadzenia rozmowy rozwojowej do sytuacji i do potrzeb osoby ocenianej
  • Uczestnik będzie potrafi przygotować się do rozmowy z pracownikiem

Zakres merytoryczny szkolenia:

Rozwój zawodowy pracownika:

  • Poziomy zaangażowania pracownika i dynamika zmian w tym obszarze. Psychologia motywacji – motywatory i killerzy zaangażowania, teoria motywacji (dwuczynnikowa teoria Herzberga)
  • Etapy rozwoju kompetencji zawodowych pracownika. Możliwości przełożonego w zakresie rozwijania potencjału pracownika (zachowania dyrektywne i wspierające menedżera)

Ocenianie rezultatów pracy:

  • Najczęściej popełniane błędy w ocenie pracy podwładnego
  • Mechanizm angażowania pracownika w proces oceny własnej pracy – szanse i zagrożenia

Rodzaje rozmów/ narzędzi rozwojowych:

  • Narzędzia okazjonalne (spontaniczne): udzielanie informacji zwrotnej, udzielanie reprymendy udzielenie pochwały, drabinka interwencji – rekomendacje i wytyczne dotyczące stosowania takich rozmów
  • Narzędzia zaplanowane: coaching menedżerski, rozmowa okresowa, roczna rozmowa podsumowująca – rekomendacje i wytyczne dotyczące stosowania takich rozmów

„Narzędziownik” menedżera - trenera:

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy rozwojowej: kontratak pracownika, brak zaangażowania pracownika
  • Kompetencje interpersonalne menedżera – trenera: jasne wyrażanie oczekiwań, komunikat Ja/ komunikat Ty, aktywne słuchanie i parafeazowanie, zadawanie pytań, budowanie mostów – siła pozytywnych komunikatów, klaryfikacja sedna problemu, ieprecyzyjne określenia i generalizacje, asertywne odmawianie

Inne programy szkoleniowe dla menedżerów:

Szkolenie menedżerskie WSPÓLNA SPRAWA - BUDOWANIE ZESPOŁU

WSPÓLNA SPRAWA

Budowanie zespołu

Zobacz więcej

Szkolenie menedżerskie AKADEMIA LIDERA

AKADEMIA LIDERA

Trening umiejętności menedżerskich

Zobacz więcej

Szkolenie menedżerskie MÓWIĆ JAK DO LUDZI - SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

MÓWIĆ JAK DO LUDZI

Wystąpienia publiczne

Zobacz więcej

Szkolenie menedżerskie NEGOCJATOR PLUS

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje biznesowe

Zobacz więcej

Szkolenia menedżerskie MAMY TYLKO 24 GODZINY - ZARZĄDZANIE CASE, PRACĄ I ZADANIAMI

MAMY TYLKO 24 GODZINY

Zarządzanie czasem i pracą

Zobacz więcej



Szkolenia Katowice
Szkolenia Kraków
Szkolenia Łódź
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Wrocław
Szkolenia otwarte
Szkolenia biznesowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane
Szkolenia menedżerskie dedykowane
Negocjacje szkolenia
Wystąpienia publiczne szkolenie
Techniki sprzedaży szkolenia
Obsługa klienta szkolenia
Poradnik "Jak sprzedawać więcej?"
Jak rozmawiać z klientem o cenie?
Jak negocjować z klientem?
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
Jak zorganizować efektywne szkolenie sprzedażowe?
Czy i jak szkolić sprzedawców?
Trenerzy
Dlaczego my
Opinie klientów
Mapa Strony
Kontakt


Copyright © by Grupa Kreatywna Katowice - szkolenia i coaching | Wykonanie BRANDPOINT.PL
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki
strefa szkoleń facebook