Negocjacje sprzedażowe - szkolenia sprzedażowe dla handlowców
Nasi klienci:
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice

Szkolenie dla sprzedawców

Szkolenia sprzedażowe - negocjacje sprzedażowe NEGOCJATOR PLUS

(1- lub 2- dniowe szkolenie dedykowane)

 

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego handlowca?

Dla wielu sprzedawców negocjacje są kluczowym elementem ich dnia pracy. Dlatego istotne jest, aby potrafili robić, to możliwie najlepiej, ponieważ dostają jedynie, to co sobie wynegocjują. Im lepiej planują, argumentują i rozgrywają tym więcej zyskują!

Dobry negocjator ma pod kontrolą zarówno miękki, jak i twardy aspekt negocjacji. Potrafi dbać o relacje ze swoim rozmówcą i konsekwentnie realizować założenia taktyczne. Nad tymi aspektami będziemy pracować w trakcie kursu.

 

Czego się nauczysz?

Negocjacje biznesowe szkolenie otwarte - Grupa Kreatywna Negocjacje biznesowe szkolenie otwarte - Grupa Kreatywna Negocjacje biznesowe szkolenie otwarte - Grupa Kreatywna 
Negocjacje biznesowe szkolenie otwarte - Grupa Kreatywna Negocjacje biznesowe szkolenie otwarte - Grupa Kreatywna
Jak przygotować się do negocjacji
Jak przygotować swoją argumentację
Jak rozegrać to taktycznie 
Jak rozmawiać z klientem o cenie
Jak wykorzystać miękki aspekt negocjacji

Dzień 1:

Moduł 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych

  • Identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej
  • 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu
  • Analiza pola problemu i pola rozwiązania na etapie przygotowywania do negocjacji
  • Ustalanie celów negocjacyjnych i kolejności ich negocjowania
  • Ustalanie własnych warunków brzegowych i sondowanie ZOPA
  • Definiowanie BATNY – jak i dlaczego warto to robić?
  • Rozpoznawanie stanowisk (pozycji) i interesów drugiej strony negocjacji
  • Techniki wychodzenia z impasu negocjacyjnego

Moduł 2: Przegląd technik negocjacyjnych – 35 technik, które warto znać i stosować przy stole negocjacyjnym

Moduł 3: Techniki wykorzystywane przy omawianiu finansowego aspektu negocjowanego tematu

  • Etyczne i manipulacyjne techniki wykorzystywane w rozmowie o pieniądzach
  • Techniki obrony przed presją cenową

Moduł 4: Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji

  • Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji (komponent werbalny, wokalny i wizualny)
  • 4 płaszczyzny komunikacji werbalnej
  • Bariery komunikacyjne utrudniające porozumienie się
  • Narzędzia komunikacyjne sprzyjające lepszemu zrozumieniu się
  • Argumentacja i perswazja – czyli co mówić, aby maksymalizować szanse na wynegocjowanie porozumienia
 

Dzień2:

Moduł 5: Psychologiczny aspekt negocjacji

  • Wpływ emocji na przebieg negocjacji:
    • Wpływ osobistego nastawienia i przekonań na siłę własnej pozycji negocjacyjnej
    • Kiedy i dlaczego emocje biorą górę nad rozumem
    • Wpływanie na emocje drugiego negocjatora
    • Techniki radzenia  sobie z własnymi emocjami
  • Wpływ osobistego stylu zachowania w trudnej sytuacji na przebieg negocjacji:
    • 5 dominujących stylów negocjowania i rozwiązywania konfliktu
    • Autodiagnoza własnego stylu negocjowania – słabe i mocne strony negocjatora
    • Rozpoznawanie dominującego stylu drugiego negocjatora i wykorzystywanie tego w procesie negocjacji
    • Asertywna postawa w procesie negocjacji – trening asertywności dla negocjatora
  • Manipulacja:
    • Czym jest manipulacja w procesie negocjacji?
    • Jak jesteśmy manipulowani/ jak manipulujemy innymi?
    • Jak bronić się przed manipulacją?

Moduł 6: Pozostałe zagadnienia związane z procesem negocjacji

  • Wpływ miejsca na proces negocjacji
  • Wpływ czasu na proces negocjacji
  • Analiza pola problemu i pola rozwiązania – rola kreatywności w procesie negocjacji
  • Negocjacje prowadzone przez zespół
  • Różnice kulturowe w procesie negocjacji

 

 

Mówią o nas:

„Bardzo wysoko oceniamy szkolenie, a przede wszystkim urozmaicony sposób prowadzenia szkolenia. To zasługa Pani otwartości i elastyczności, a szczególnie fachowości i profesjonalizmu.”

Federacja Związków Zawodowych  Szkło

 

„Jestem zadowolony ze współpracy z Grupą Kreatywną. Wszystkie ustalenia zostały zrealizowane na oczekiwanym poziomie. Trenerzy zaproponowali i zrealizowali program szkoleniowy, który był atrakcyjny nawet dla doświadczonych ii wymagających agentów.”

Fincon Adviser

 

 

„Pani Agnieszka bardzo szybko poznała nową organizację, a proponowane rozwiązania zawsze były dopasowane do warunków i specyfiki funkcjonowania Spółki. Trzeba zaznaczyć dużą inicjatywę, obecną zwłaszcza w obszarze tworzenia nowych narzędzi  i rozwiązań sprzedażowych, które były chętnie wdrażane przez sprzedawców.”

Neonet  

 

„Trenerzy zastosowali ćwiczenia, które pozwoliły pracownikom na nowo spojrzeć na swoją pracę i własne kompetencje zawodowe. Ćwiczenia z kamerą, nagrywanie rozmów telefonicznych, szkolenie elearningowe oraz angażujące warsztaty dały naszym pracownikom przygotowanie teoretyczne i praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać w codziennej pracy.”

Noma 2 Leasing

 

 

Następny krok:

Zapisy na szkolenia otwarte  Zapytanie o szkolenie dedykowane

 

 

Lub sprawdź inne programy szkoleniowe dla handlowców:

Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe PARAGON XXL

PARAGON XXL

Sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe KLIENT NASZ FAN

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe TELEMARKETING

TELEMARKETING

Prowadzenie rozmów telefonicznych

Zobacz więcej



Szkolenia Katowice
Szkolenia Kraków
Szkolenia Łódź
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Wrocław
Szkolenia otwarte
Szkolenia biznesowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane
Szkolenia menedżerskie dedykowane
Negocjacje szkolenia
Wystąpienia publiczne szkolenie
Techniki sprzedaży szkolenia
Obsługa klienta szkolenia
Poradnik "Jak sprzedawać więcej?"
Jak rozmawiać z klientem o cenie?
Jak negocjować z klientem?
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
Jak zorganizować efektywne szkolenie sprzedażowe?
Czy i jak szkolić sprzedawców?
Trenerzy
Dlaczego my
Opinie klientów
Mapa Strony
Kontakt


Copyright © by Grupa Kreatywna Katowice - szkolenia i coaching | Wykonanie BRANDPOINT.PL
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki
strefa szkoleń facebook