Profesjonalna obsługa klienta - szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków
Nasi klienci:
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Profesjonalna obsługa klienta szkolenia KLIENT NASZ FAN

(szkolenie dla sprzedawców i innych pracowników firmy)

 

 

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego pracownika firmy? 

Badania wskazują, że 1 niezadowolony klient przekazuje informację o swoim rozczarowaniu przeciętnie 11 innym osobom, a każda z tych 11 osób przekaże tę zasłyszaną opinię 6 swoim znajomym. W ten sposób mamy więc 1 niezadowolonego klienta i około 66 osób, które o tym wiedzą. Co gorsza, pula naszych potencjalnych, przyszłych klientów właśnie zmniejszyła się o 66 osób. Jeżeli dodamy do tego efekt skali, to oznacza to prawdziwe, wymierne kłopoty dla naszego biznesu, dlatego tak ważna jest obsługa klienta. Szkolenia, które przeprowadzamy pomagają pracownikom doskonalić się w obsłudze klienta, a co za tym idzie wpłyną na zadowolenie klientów i ich pozytywne opinie.

Umiejętność wzbudzania zaufania, budowania relacji oraz wychodzenia z trudnych sytuacji to ważne i poszukiwane umiejętności wśród ludzi mających bezpośredni kontakt z klientem. Brak pewnych kompetencji w tym obszarze, może skutkować utratą klienta i stać się świeżą pożywką dla negatywnego marketingu szeptanego. Dlatego szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta powinny być obowiązkowym elementem polityki szkoleniowej w Twojej firmie.

  

 

Czego nauczysz się w trakcie tego szkolenia?

Profesjonalna obsługa klienta szkolenia Profesjonalna obsługa klienta szkolenia Profesjonalna obsługa klienta szkolenia  Profesjonalna obsługa klienta szkolenia Profesjonalna obsługa klienta szkolenia Profesjonalna obsługa klienta szkolenia
Jak rozmawiać i zachowywać się w stosunku do klienta
Jak rozmawiać z klientem przez telefon Jak prowadzić korespondencję e-mail
Jak profesjonalnie obsługiwać i sprzedawać?
Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach Jak budować i wzmacniać relacje z klientem

 

 

Zagadnienia, które omawiamy w trakcie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta:

Moduł 1: Profesjonalna obsługa klienta w praktyce

  • Czym jest profesjonalna obsługa klienta – postawa pro-kliencka na przykładzie najlepszych marek świata
  • Źródła satysfakcji klienta – poziomy oczekiwań oraz potrzeby merytoryczne, psychologiczne i proceduralne klienta.
  • Profesjonalizm w codziennej współpracy z klientem – detale, które wpływają na poziom zadowolenia klienta (co w praktyce powoduje, że klient odczuwa satysfakcję lub dysonans)

Moduł 2: Profesjonalna komunikacja z klientem 

  • Zasady profesjonalnego kontaktu bezpośredniego i telefonicznego z klientem (pierwsze wrażenie, wizerunek, zachowanie w stosunku do klienta, komunikacja werbalna i niewerbalna)
  • Zasady profesjonalnego kontaktu elektronicznego (prowadzenie korespondencji mailowej, rozmowy z klientami via chat)

Moduł 3: Typologia Klienta 

  • Typy klientów - charakterystyka ich działań, oczekiwań i sposobu komunikowania się
  • Sposoby rozpoznawania każdego typu oraz dopasowywania się do niego
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o typach w codziennych sytuacjach obsługowych i sprzedażowych
  • Budowanie (długotrwałych) relacji z klientem – świadome zarządzanie procesem
 

Moduł 4: Standard postępowania w trudnej sytuacji (uzasadniona i nieuzasadniona reklamacja) 

  • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient – firma
  • Dobre praktyki w zakresie pracy z klientem wzburzonym (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
  • Zasady asertywnego odpowiadania na zarzuty i opinie klienta
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji
  • Prawa klienta - aspekt prawny sytuacji reklamacyjnej

Moduł 5: Standard postępowania w sytuacji windykacyjnej

  • Projektowanie schematu rozmowy z dłużnikami (cele, ramowy układ rozmowy, spodziewane trudności…).
  • Sondowanie stanowiska dłużnika
  • Kontraktowanie ustaleń z dłużnikiem
  • Asertywne wyrażanie oczekiwań dotyczących zapłaty w sposób nienaruszający relacji z klientem
  • Trening zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych

Moduł 6: Działania utrzymaniowe – co robić, aby zatrzymać klienta

  • Poziomy lojalności klienta
  • Przeciwdziałanie migracji klientów – sposoby na budowanie lojalności
  • Dobre praktyki w zakresie działań utrzymaniowych

 

 

Mówią o nas:

„Pani Agnieszka bardzo szybko poznała nową organizację, a proponowane rozwiązania zawsze były dopasowane do warunków i specyfiki funkcjonowania Spółki. Trzeba zaznaczyć dużą inicjatywę, obecną zwłaszcza w obszarze tworzenia nowych narzędzi  i rozwiązań sprzedażowych, które były chętnie wdrażane przez sprzedawców.”

Neonet

 

„Sposób w jaki prowadzone było szkolenie, zachęcał wszystkich uczestników do aktywnego udziału i sprawdzenia swoich umiejętności(…)Uzyskana wiedza z pewnością przełoży się na lepszy kontakt z klientem, na wzrost naszych umiejętności a co za tym idzie na osiągnięcie postawionego celu.”

Fundacja Let’s Go

 

„Uczestnicy podkreślali zaangażowanie i szeroką wiedzę merytoryczną trenera. Jasno i dostępnie tłumaczone zagadnienia poparte ciekawymi przykładami szybko pozwoliły uczestnikom na przełożenie poznanych metod w praktykę dnia codziennego.”

Alior Instytut Szkoleń


 

„Uczestnicy bardzo dobrze oceniają przygotowanie prowadzącego jak i wartość merytoryczną szkoleń, a Zarząd deklaruje dalszą chęć współpracy z Panem Andrzejem w obszarze rozwoju naszych pracowników.”

Elsat


„Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”

UPC Polska

 

„Bardzo wysoko oceniamy szkolenie, a przede wszystkim urozmaicony sposób prowadzenia szkolenia. To zasługa Pani otwartości i elastyczności, a szczególnie fachowości i profesjonalizmu.”

Federacja Związków Zawodowych  Szkło

 

„Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas.”

ND Logistics Poland

 

„Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników.”

Poltent

 

 

Następny krok:

Zapisy na szkolenie otwarte profesjonalna obsługa klienta  Zapytanie o szkolenie dedykowane

 

 

Lub sprawdź inne programy szkoleniowe dla handlowców:

Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe PARAGON XXL

PARAGON XXL

Sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe NEGOCJATOR PLUS

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe TELEMARKETING

TELEMARKETING

Prowadzenie rozmów telefonicznych

Zobacz więcej



Szkolenia Katowice
Szkolenia Kraków
Szkolenia Łódź
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Wrocław
Szkolenia otwarte
Szkolenia biznesowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane
Szkolenia menedżerskie dedykowane
Negocjacje szkolenia
Wystąpienia publiczne szkolenie
Techniki sprzedaży szkolenia
Obsługa klienta szkolenia
Poradnik "Jak sprzedawać więcej?"
Jak rozmawiać z klientem o cenie?
Jak negocjować z klientem?
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
Jak zorganizować efektywne szkolenie sprzedażowe?
Czy i jak szkolić sprzedawców?
Trenerzy
Dlaczego my
Opinie klientów
Mapa Strony
Kontakt


Copyright © by Grupa Kreatywna Katowice - szkolenia i coaching | Wykonanie BRANDPOINT.PL
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki
strefa szkoleń facebook