Pamiętasz, gdy w styczniu tworzyłeś plany firmowe na 2020? Pewnie były ambitne i wymagały sporego wysiłku. A potem przyszedł luty i pierwsze informacje o pandemii. Po tygodniach walki z wirusem już wiadomo, że zmieniło się wszystko – sytuacja na rynku, formy kontaktu z klientem, a – dla niektórych – nawet możliwości prowadzenia samej działalności. A to oznacza, że potrzebujesz nowych pomysłów na to, jak działać w zmienionej rzeczywistości biznesowej.
Sprzedawanie nigdy nie było łatwym zajęciem. Handlowcy od zawsze spotykali się z odmowami klientów, brakiem zainteresowania albo atakiem na cenę. Jednak w świecie po przejściu pandemii sprzedaż będzie jeszcze trudniejsza, bo większość branż i firm mocno odczuje jej negatywne skutki. Już teraz mówi się o skurczeniu polskiej gospodarki, a to oznacza, że klienci będą ostrożniej dokonywać zakupów.
Zastanów się czy Ty albo Twoi handlowcy:
Masz wątpliwości? Mogę Ci pomóc przygotować się do nowych wyzwań.
Skoro będziemy wirtualnie sprzedawać i obsługiwać klientów, to równie dobrze możemy uczyć się tych umiejętności w wirtualnej sali szkoleniowej. Dobrze przygotowane szkolenie online to doskonała alternatywa dla stacjonarnych warsztatów.
Wirtualne szkolenie sprzedażowe zorganizowane są w następujący sposób:
W zależności od potrzeb możesz skorzystać z następujących rozwiązań:
Szukasz wskazówek jak lepiej i więcej sprzedawać? Pobierz e-booki, dzięki którym opanujesz najlepsze praktyki sprzedażowe od zaraz.