Techniki sprzedaży dla pracowników sklepów stacjonarnych
Nasi klienci:
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice

SZKOLENIE DLA SPRZEDAWCÓW SKLEPÓW STACJONARNYCH

Szkolenie sprzedażowe PARAGON XXL PARAGON XXL

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

 

 

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego handlowca? 

Klient indywidualny jest wyjątkowo wyczulony na wszelkie próby sprzedawania mu - często niemal alergicznie reaguje na pytanie "w czym mogę pomóc?". Dlatego trzeba umiejętnie pomóc mu w kupowaniu, w subtelny i przemyślany sposób skłaniać go do zakupu. Klient musi czuć, że to on kupił, a nie że jemu sprzedano. Na tym polega właśnie sprzedaż w sklepie stacjonarnym. 

Przed sprzedawcą sklepu stacjonarnego stoi wiele wyzwań. Przede wszystkim powinien umieć zatrzymać klienta w sklepie, a następnie dosprzedać dodatkowe produkty/ usługi albo zaproponować alternatywy o większej wartości. Ale przede wszystkim powinien umieć przekonać klienta, aby nie szukał okazji w sklepach internetowych. Czy Twoi sprzedawcy potrafią to?

 

 

Czego nauczysz się w trakcie tego szkolenia sprzedażowego?

Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL  Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL
Jak rozplanować ułożenie towarów w sklepie Jak zachować się w trakcie rozmowy z klientem Jak inicjować rozmowę z potencjalnym klientem
Jak zniechęcić klienta do kupowania w Internecie 
Jak rozmawiać z klientem o cenie
Jak podnosić wartość paragonu

 

 

Techniki sprzedaży, które poznasz w trakcie szkolenia:

Moduł 1: Podstawowe techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym:

  • Pierwsze minuty w sklepie – czyli, co robić, aby nie wypłoszyć klienta
  • Słabe i silne zagajenie rozmowy z klientem
  • Odkrywanie potrzeb zakupowych
  • Zasady prezentacji produktu - jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
  • O gustach się nie dyskutuje ale czasem trzeba – jak zrobić to dobrze
  • Mechanizm kotwiczenia dosprzedaży kolejnych produktów
  • Cross selling i up selling – techniki pozwalające podnieść wartość paragonu

Moduł 2: Praca z obiekcjami:

  • Mechanizm finalizacji wstępnej
  • Obiekcje dotyczące naszego produktu – inne niż cena
  • Obiekcje dotyczące naszego produktu – ceny
  • Obiekcje dotyczące oferty innego producenta
  • Obiekcje dotyczące zakupu w innym sklepie stacjonarnym
 

Moduł 3: Finalizacja rozmowy sprzedażowej:

  • Jak zaprowadzić klienta do kasy
  • Jak zaprosić klienta do programu lojalnościowego/ ponownego zakupu

Moduł 4: Trudna sytuacja w relacjach z klientem:

  • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient - firma
  • Dobre praktyki w zakresie pracy z klientem wzburzonym (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji
  • Prawa klienta - aspekt prawny sytuacji reklamacyjnej
  • Negocjacje, jako sposób wyjścia z trudnej sytuacji

Moduł 5: Przestrzeń sklepowa i ekspozycja, która pomaga sprzedawać – kluczowe rekomendacje merchandisingu

 

 

    Mówią o nas:

    „Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”

    UPC Polska

     

    „Bardzo wysoko oceniamy szkolenie, a przede wszystkim urozmaicony sposób prowadzenia szkolenia. To zasługa Pani otwartości i elastyczności, a szczególnie fachowości i profesjonalizmu.”

    Federacja Związków Zawodowych  Szkło

     

    „Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas.”

    ND Logistics Poland

     

    „Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników.”

    Poltent

    „Petarda! Po 8 godzinach z Tobą mam usystematyzowaną wiedzę na temat przebiegu rozmowy z klientem. To było moje kolejne szkolenie z tego tematu i w sumie nie chciałam na nie przychodzić – jakie szczęście, że musiałam tutaj dzisiaj być.”

    Opinia uczestnika uczestniczącej w szkoleniu dla klienta z branży finansowej

     

    „Uczestnicy w ankiecie oceniającej wystawili p. Agnieszce najwyższe noty, a wiedzę, którą nabyli stosują z powodzeniem w codziennych obowiązkach.”

    openSchool

     

    „Jestem zadowolony ze współpracy z Grupą Kreatywną. Wszystkie ustalenia zostały zrealizowane na oczekiwanym poziomie. Trenerzy zaproponowali i zrealizowali program szkoleniowy, który był atrakcyjny nawet dla doświadczonych ii wymagających agentów.”

    Fincon Adviser

     

    „Trenerzy zastosowali ćwiczenia, które pozwoliły pracownikom na nowo spojrzeć na swoją pracę i własne kompetencje zawodowe. Ćwiczenia z kamerą, nagrywanie rozmów telefonicznych, szkolenie elearningowe oraz angażujące warsztaty dały naszym pracownikom przygotowanie teoretyczne i praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać w codziennej pracy.”

    Noma 2 Leasing  

     

     

    Następny krok:

     Zapytanie o szkolenie dedykowane

     

     

    Lub sprawdź inne programy szkoleniowe dla handlowców:

    Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY

    AS SPRZEDAŻY B2C

    Sprzedaż klientowi indywidualnemu

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B

    AS SPRZEDAŻY B2B

    Sprzedaż klientowi biznesowemu

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe KLIENT NASZ FAN

    KLIENT NASZ FAN

    Profesjonalna obsługa klienta

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe ŁOWCA LEADÓW

    ŁOWCA LEADÓW

    Pozyskiwanie klientów

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe NEGOCJATOR PLUS

    NEGOCJATOR PLUS

    Negocjacje sprzedażowe

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe TELEMARKETING

    TELEMARKETING

    Prowadzenie rozmów telefonicznych

    Zobacz więcej

SZKOLENIE DLA SPRZEDAWCÓW SKLEPÓW STACJONARNYCH

Szkolenie sprzedażowe PARAGON XXL PARAGON XXL

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

 

 

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego handlowca? 

Klient indywidualny jest wyjątkowo wyczulony na wszelkie próby sprzedawania mu - często niemal alergicznie reaguje na pytanie "w czym mogę pomóc?". Dlatego trzeba umiejętnie pomóc mu w kupowaniu, w subtelny i przemyślany sposób skłaniać go do zakupu. Klient musi czuć, że to on kupił, a nie że jemu sprzedano. Na tym polega właśnie sprzedaż w sklepie stacjonarnym. 

Przed sprzedawcą sklepu stacjonarnego stoi wiele wyzwań. Przede wszystkim powinien umieć zatrzymać klienta w sklepie, a następnie dosprzedać dodatkowe produkty/ usługi albo zaproponować alternatywy o większej wartości. Ale przede wszystkim powinien umieć przekonać klienta, aby nie szukał okazji w sklepach internetowych. Czy Twoi sprzedawcy potrafią to?

 

 

Czego nauczysz się w trakcie tego szkolenia sprzedażowego?

Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL  Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL
Jak rozplanować ułożenie towarów w sklepie Jak zachować się w trakcie rozmowy z klientem Jak inicjować rozmowę z potencjalnym klientem
Jak zniechęcić klienta do kupowania w Internecie 
Jak rozmawiać z klientem o cenie
Jak podnosić wartość paragonu

 

 

Techniki sprzedaży, które poznasz w trakcie szkolenia:

Moduł 1: Podstawowe techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym:

  • Pierwsze minuty w sklepie – czyli, co robić, aby nie wypłoszyć klienta
  • Słabe i silne zagajenie rozmowy z klientem
  • Odkrywanie potrzeb zakupowych
  • Zasady prezentacji produktu - jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
  • O gustach się nie dyskutuje ale czasem trzeba – jak zrobić to dobrze
  • Mechanizm kotwiczenia dosprzedaży kolejnych produktów
  • Cross selling i up selling – techniki pozwalające podnieść wartość paragonu

Moduł 2: Praca z obiekcjami:

  • Mechanizm finalizacji wstępnej
  • Obiekcje dotyczące naszego produktu – inne niż cena
  • Obiekcje dotyczące naszego produktu – ceny
  • Obiekcje dotyczące oferty innego producenta
  • Obiekcje dotyczące zakupu w innym sklepie stacjonarnym
 

Moduł 3: Finalizacja rozmowy sprzedażowej:

  • Jak zaprowadzić klienta do kasy
  • Jak zaprosić klienta do programu lojalnościowego/ ponownego zakupu

Moduł 4: Trudna sytuacja w relacjach z klientem:

  • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient - firma
  • Dobre praktyki w zakresie pracy z klientem wzburzonym (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji
  • Prawa klienta - aspekt prawny sytuacji reklamacyjnej
  • Negocjacje, jako sposób wyjścia z trudnej sytuacji

Moduł 5: Przestrzeń sklepowa i ekspozycja, która pomaga sprzedawać – kluczowe rekomendacje merchandisingu

 

 

    Mówią o nas:

    „Pani Agnieszka Śmiejka dała się poznać jako doskonały twórca i realizator pomysłów i usprawnień wielu obszarów działań szkoleniowych oraz środowiska biznesowego.”

    UPC Polska

     

    „Bardzo wysoko oceniamy szkolenie, a przede wszystkim urozmaicony sposób prowadzenia szkolenia. To zasługa Pani otwartości i elastyczności, a szczególnie fachowości i profesjonalizmu.”

    Federacja Związków Zawodowych  Szkło

     

    „Wymiana spostrzeżeń i doświadczeń, w trakcie trwającego 10 miesięcy przedsięwzięcia, przyczyniła się do wielu odkryć, ważnych dla dalszych decyzji o kierunku rozwoju każdego z nas.”

    ND Logistics Poland

     

    „Z satysfakcją mogę stwierdzić, że przeprowadzone szkolenie spełniło nasze oczekiwania merytoryczne, czego wynikiem są pozytywne opinie uczestników oraz faktyczna zmiana niektórych uczestników.”

    Poltent

    „Petarda! Po 8 godzinach z Tobą mam usystematyzowaną wiedzę na temat przebiegu rozmowy z klientem. To było moje kolejne szkolenie z tego tematu i w sumie nie chciałam na nie przychodzić – jakie szczęście, że musiałam tutaj dzisiaj być.”

    Opinia uczestnika uczestniczącej w szkoleniu dla klienta z branży finansowej

     

    „Uczestnicy w ankiecie oceniającej wystawili p. Agnieszce najwyższe noty, a wiedzę, którą nabyli stosują z powodzeniem w codziennych obowiązkach.”

    openSchool

     

    „Jestem zadowolony ze współpracy z Grupą Kreatywną. Wszystkie ustalenia zostały zrealizowane na oczekiwanym poziomie. Trenerzy zaproponowali i zrealizowali program szkoleniowy, który był atrakcyjny nawet dla doświadczonych ii wymagających agentów.”

    Fincon Adviser

     

    „Trenerzy zastosowali ćwiczenia, które pozwoliły pracownikom na nowo spojrzeć na swoją pracę i własne kompetencje zawodowe. Ćwiczenia z kamerą, nagrywanie rozmów telefonicznych, szkolenie elearningowe oraz angażujące warsztaty dały naszym pracownikom przygotowanie teoretyczne i praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać w codziennej pracy.”

    Noma 2 Leasing  

     

     

    Następny krok:

     Zapytanie o szkolenie dedykowane

     

     

    Lub sprawdź inne programy szkoleniowe dla handlowców:

    Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY

    AS SPRZEDAŻY B2C

    Sprzedaż klientowi indywidualnemu

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B

    AS SPRZEDAŻY B2B

    Sprzedaż klientowi biznesowemu

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe KLIENT NASZ FAN

    KLIENT NASZ FAN

    Profesjonalna obsługa klienta

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe ŁOWCA LEADÓW

    ŁOWCA LEADÓW

    Pozyskiwanie klientów

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe NEGOCJATOR PLUS

    NEGOCJATOR PLUS

    Negocjacje sprzedażowe

    Zobacz więcej

    Szkolenie sprzedażowe TELEMARKETING

    TELEMARKETING

    Prowadzenie rozmów telefonicznych

    Zobacz więcej



Szkolenia Katowice
Szkolenia Kraków
Szkolenia Łódź
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Wrocław
Szkolenia otwarte
Szkolenia biznesowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane
Szkolenia menedżerskie dedykowane
Negocjacje szkolenia
Wystąpienia publiczne szkolenie
Techniki sprzedaży szkolenia
Obsługa klienta szkolenia
Poradnik "Jak sprzedawać więcej?"
Jak rozmawiać z klientem o cenie?
Jak negocjować z klientem?
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
Jak zorganizować efektywne szkolenie sprzedażowe?
Czy i jak szkolić sprzedawców?
Trenerzy
Dlaczego my
Opinie klientów
Mapa Strony
Kontakt


Copyright © by Grupa Kreatywna Katowice - szkolenia i coaching | Wykonanie BRANDPOINT.PL
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki
strefa szkoleń facebook