Techniki sprzedaży szkolenie dedykowane
Nasi klienci:
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice

POZNASZ NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ i TELEFONICZNEJ

Techniki sprzedaży - szkolenia dla sprzedawców AS SPRZEDAŻY B2C

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

 

 

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego handlowca? 

Sprzedaż produktów i usług wymaga rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz opanowania odpowiedniej techniki sprzedaży. W trakcie szkolenia prezentujemy i trenujemy sprawdzone techniki sprzedaży, które realnie i pozytywnie wpływają na przebieg rozmowy handlowej z klientem indywidualnym.

O tym jak trudne jest to zadanie, niech świadczy fakt, że jednie 11 na 100 sprzedawców potrafi regularnie realizować cele sprzedażowe. Przyczyny są dwie: brak umiejętności szukania nowych klientów i brak umiejętności przekonania klienta do zakupu. Nad tymi aspektami będziemy pracować w trakcie kursu. Szkolenia sprzedażowe to doskonała okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuki argumentacji oraz poznać najskuteczniejsze techniki sprzedaży.

 

 

Czego nauczysz się w trakcie tego szkolenia sprzedażowego?

Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź  Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź Techniki sprzedaży szkolenia Katowice, Wrocław, Kraków, Warszawa, Łódź
Jak sprzedawać przez telefon Jak sprzedawać przez e-mail Jak zachować się w trakcie rozmowy z klientem Jak inicjować rozmowę z potencjalnym klientem
Jak wzbudzać zainteresowanie klienta 
Jak rozmawiać z klientem o cenie
Jak finalizować transakcję

 

 

Techniki sprzedaży, które poznasz w trakcie szkolenia:

Moduł 1: Techniki sprzedaży do wykorzystania na etapie docierania do klienta:

  • Pierwsza rozmowa z potencjalnym klientem – sposoby na zachęcenie klienta do kontynuowania kontaktu
  • Sposoby na umawianie spotkań z klientem (schematy rozmów telefonicznych)

Moduł 2: Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży:

  • Komunikacja werbalna  – elementy wzmacniające/ osłabiające przekaz sprzedawcy
  • Komunikacja niewerbalne – elementy wzmacniające/ osłabiające przekaz sprzedawcy

Moduł 3: Pisanie profesjonalnych e-maili:

  • Pisanie maili, które są „ostatnią deską ratunku” – sposoby na uratowanie spalonego kontaktu
  • Wykorzystanie korespondencji emaili do aktywowania pasywnego klienta
  • Prezentacja firmowa – jak stworzyć prezentację, która zachęci klienta do zakupu
 

Moduł 4: Techniki sprzedaży do wykorzystania w trakcie rozmowy z klientem:

  • Rozgrywanie startowych gier handlowych klienta „nie jestem zainteresowany…”, „interesuje mnie wyłącznie…”
  • Badanie potrzeb zakupowych klienta (metoda klasyczna, technika SPIN, technika 3P, model FOP, błędy w analizie potrzeb)
  • Prezentacja oferty (język korzyści, model PCK)
  • Techniki wywierania wpływu psychologicznego na klienta
  • Techniki sprzedaży służące podnoszeniu wartości zakupu (cross selling, up selling)
  • Praca z ceną (prezentacja i obrona ceny, udzielanie rabatów, targi cenowe)
  • Finalizacja próbna – świadome inicjowanie rozmowy o zastrzeżeniach klienta
  • Przełamywanie obiekcji zakupowych – sposoby prezentacji własnej kontrargumentacji
  • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu w procesie zamykania sprzedaży
  • Rozgrywanie końcowych gier handlowych klienta „muszę to jeszcze przemyśleć...”, „proszę dorzucić coś jeszcze…”
  • Zamykane transakcji – techniki finalizacji sprzedaży lub kontraktowania dalszych działań

 

 

Mówią o nas:

„Chwalimy sobie zarówno przygotowanie wykładowcy Agnieszki Śmiejka, która w interesujący sposób dzieliła się ogromnymi zasobami wiedzy, jak i logistyką samego szkolenia."

Kompetika

 

„Zajęcia były nastawione na praktyczne aspekty pracy z klientami. W trakcie szkoleń, p. Agnieszka Śmiejka wielokrotnie wykazała się doświadczeniem trenerskim i sprzedażowym.”

Brandpoint

 

„Na uwagę zasługuje fakt, że szkolenie zostało przygotowane ściśle według wytycznych kierownika grupy handlowców i dotyczyło jedynie sytuacji, z którymi nasi handlowcy mają styczność na co dzień.”

Argumentum

 

„Współpraca z Grupą Kreatywną od samego początku była również po prostu miłym doświadczeniem ze względu na życzliwość, otwartość i niesamowite poczucie humoru trenerów.”

Schwung Home

„Petarda! Po 8 godzinach z Tobą mam usystematyzowaną wiedzę na temat przebiegu rozmowy z klientem. To było moje kolejne szkolenie z tego tematu i w sumie nie chciałam na nie przychodzić – jakie szczęście, że musiałam tutaj dzisiaj być.”

Opinia uczestnika uczestniczącej w szkoleniu dla klienta z branży finansowej

 

„Uczestnicy w ankiecie oceniającej wystawili p. Agnieszce najwyższe noty, a wiedzę, którą nabyli stosują z powodzeniem w codziennych obowiązkach.”

openSchool

 

„Jestem zadowolony ze współpracy z Grupą Kreatywną. Wszystkie ustalenia zostały zrealizowane na oczekiwanym poziomie. Trenerzy zaproponowali i zrealizowali program szkoleniowy, który był atrakcyjny nawet dla doświadczonych ii wymagających agentów.”

Fincon Adviser

 

„Trenerzy zastosowali ćwiczenia, które pozwoliły pracownikom na nowo spojrzeć na swoją pracę i własne kompetencje zawodowe. Ćwiczenia z kamerą, nagrywanie rozmów telefonicznych, szkolenie elearningowe oraz angażujące warsztaty dały naszym pracownikom przygotowanie teoretyczne i praktyczne umiejętności, które mogą wykorzystać w codziennej pracy.”

Noma 2 Leasing  

 

 

Następny krok:

Zapisy na szkolenia otwarte  Zapytanie o szkolenie dedykowane

 

 

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

Techniki sprzedaży - szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

Zobacz więcej

Szkolenie sprzedażowe dla pracowników sklepów stacjonarnych PARAGON XXL

PARAGON XXL

Sprzedaż w sklepie stacjonarnym

Zobacz więcej

Profesjonalna obsługa klienta szkolenie KLIENT NASZ FAN

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

Zobacz więcej

Szkolenie z negocjacji NEGOCJATOR PLUS

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe

Zobacz więcej

Techniki sprzedaży przez telefon szkolenie TELEMARKETING

TELEMARKETING

Prowadzenie rozmów telefonicznych

Zobacz więcej



Szkolenia Katowice
Szkolenia Kraków
Szkolenia Łódź
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Wrocław
Szkolenia otwarte
Szkolenia biznesowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane
Szkolenia menedżerskie dedykowane
Negocjacje szkolenia
Wystąpienia publiczne szkolenie
Techniki sprzedaży szkolenia
Obsługa klienta szkolenia
Poradnik "Jak sprzedawać więcej?"
Jak rozmawiać z klientem o cenie?
Jak negocjować z klientem?
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
Jak zorganizować efektywne szkolenie sprzedażowe?
Czy i jak szkolić sprzedawców?
Trenerzy
Dlaczego my
Opinie klientów
Mapa Strony
Kontakt


Copyright © by Grupa Kreatywna Katowice - szkolenia i coaching | Wykonanie BRANDPOINT.PL
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki
strefa szkoleń facebook