Trening umiejętności menedzerski - podstawowe szkolenie dla menedżerów | Szkolenia menedżerskie Katowice
Nasi klienci:
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice
Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice      Szkolenia sprzedażowe Grupa Kreatywna Katowice

Szkolenie dla menedżerów

Szkolenia menedżerskie - Trening umiejetności menedżerskich AKADEMIA LIDERA - TRENING UMIEJĘTNOŚCI MENEDŻERSKICH

(1- lub 2 dniowe szkolenie dedykowane)

Idea szkolenia:

Napoleon zwykł mawiać, że armia baranów dowodzona przez lwa jest bardziej groźna niż armia lwów dowodzona przez barana. To powiedzenie świetnie pokazuje ile procent sukcesu zależy od człowieka, który stoi na czele. W grach zespołowych (a tym właśnie jest praca we współczesnych firmach) te proporcje często się rozmywają, ale zarówno organizacja (w ujęciu technokratycznym) jak i sami ludzie czekają na lidera, który wskaże cel, nada sens i poprowadzi do przodu.

Lider to osobowość, która nie potrzebuje formalnego stanowiska kierowniczego. To trochę przypomina inne powiedzenie wojskowych, że każdy żołnierz nosi buławę marszałkowską w plecaku. Akademia Lidera, to taka swoista kuźnia przyszłych marszałków. Tłumaczymy, inspirujemy i łamiemy ograniczające przekonania na temat kierowania ludźmi, a wszystko to oferują nasze szkolenia managerskie.

Spocznij!

Cele szkoleniowe:

  • Uczestnik szkolenia dla managerów zrozumie, jakich menedżerów potrzebują współczesne organizacje.
  • Uczestnik szkolenia dowie się, jakie mechanizmy i procesy budują autorytet przełożonego.
  • Uczestnik szkolenia zrozumie jakie zadania i funkcje stoją przed nim. Dowie się także, jak z tych zadań wywiązują się skuteczni menedżerowie.
  • Uczestnik szkolenia pozna dobre praktyki i narzędzia, które ułatwią mu radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w relacjach przełożony - pracownik.
  • Uczestnik szkolenia będzie umiał  przekazywać feedback i komunikować się  z pracownikami w sposób otwarty i konstruktywny.

Zakres merytoryczny szkolenia:

Administrator vs. lider – oblicza zawodu menedżera:

  • Role i zadania kierownika we współczesnych organizacjach. Twardy i miękki aspekt pracy menedżera. Kierownictwo formalne i przywództwo nieformalne. Mechanizmy i procesy budujące autorytet i silną pozycję menedżera.
  • Oczekiwany profil kompetencyjny menedżera. Autodiagnoza własnych kompetencji menedżerskich oraz stylu zachowania w sytuacjach typowych i trudnych.
  • Wartości i reguły – zapomniany atrybut prawdziwych liderów. Expose szefa czyli, jak komunikować własny system wartości współpracownikom.

Rozwój zawodowy pracownika:

  • Poziomy zaangażowania pracownika i dynamika zmian w tym obszarze. Psychologia motywacji – motywatory i killerzy zaangażowania, teoria motywacji (dwuczynnikowa teoria Herzberga).
  • Etapy rozwoju kompetencji zawodowych pracownika. Możliwości przełożonego w zakresie rozwijania potencjału pracownika (zachowania dyrektywne i wspierające menedżera).
  • Delegowanie zadań, jako sposób na rozwój kompetencji pracownika. Praca z oporem pracownika związanym z przejmowaniem nowych zadań.

Sukces menedżera: pracownik wykonujący swoją pracę na czas i zgodnie z założeniami:

  • Tworzenie kultury organizacyjnej nastawionej na efektywność i proaktywność.
  • Wpływ menedżera na efektywność pracy podwładnych (wzorce zachowań, styl kierowniczy).
  • Delegowanie i zarządzanie przez zadania – koncepcje dystrybucji pracy w zespole.
  • Dobre praktyki w zakresie kontrolowania pracownika i egzekwowania zadań.

Sztuka chwalenia pracownika:

  • Kiedy i za co menedżer powinien doceniać pracownika? Jak przygotować się do udzielenia pochwały?
  • Algorytm rozmowy doceniającej.
  • Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki w zakresie motywowania finansowego i pozafinansowego pracownika.
Korygowanie niepożądanych zachowań pracownika:
  • Kiedy i w jaki sposób menedżer powinien zareagować na niepożądane zachowanie pracownika? Jak przygotować się do zwrócenia uwagi? 
  • Algorytm rozmowy korygującej. Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki w zakresie dyscyplinowania pracownika.
Przedstawiony program jest tylko wstępną propozycją tego, co możemy Państwu zaoferować. W przypadku szkoleń dedykowanych nasze programy szkoleniowe są dopasowane do specyficznych potrzeb klienta.

Inne programy szkoleniowe dla menedżerów:

Szkolenie menedżerskie WSPÓLNA SPRAWA - BUDOWANIE ZESPOŁU

WSPÓLNA SPRAWA

Budowanie zespołu

Zobacz więcej

Szkolenie menedżerskie MENEDŻER TRENEREM - ROZWIJANIE POTENCJAŁU PRACOWNIKA

MENEDŻER - TRENEREM

Rozwijanie potencjału pracownika

Zobacz więcej

Szkolenie menedżerskie MÓWIĆ JAK DO LUDZI - SZTUKA WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH

MÓWIĆ JAK DO LUDZI

Wystąpienia publiczne

Zobacz więcej

Szkolenie menedżerskie NEGOCJATOR PLUS

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje biznesowe

Zobacz więcej

Szkolenia menedżerskie MAMY TYLKO 24 GODZINY - ZARZĄDZANIE CASE, PRACĄ I ZADANIAMI

MAMY TYLKO 24 GODZINY

Zarządzanie czasem i pracą

Zobacz więcej



Szkolenia Katowice
Szkolenia Kraków
Szkolenia Łódź
Szkolenia Warszawa
Szkolenia Wrocław
Szkolenia otwarte
Szkolenia biznesowe
Szkolenia sprzedażowe dedykowane
Szkolenia menedżerskie dedykowane
Negocjacje szkolenia
Wystąpienia publiczne szkolenie
Techniki sprzedaży szkolenia
Obsługa klienta szkolenia
Poradnik "Jak sprzedawać więcej?"
Jak rozmawiać z klientem o cenie?
Jak negocjować z klientem?
Czym jest profesjonalna obsługa klienta?
Jak wybrać dobrego trenera sprzedaży?
Jak zorganizować efektywne szkolenie sprzedażowe?
Czy i jak szkolić sprzedawców?
Trenerzy
Dlaczego my
Opinie klientów
Mapa Strony
Kontakt


Copyright © by Grupa Kreatywna Katowice - szkolenia i coaching | Wykonanie BRANDPOINT.PL
TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami swojej przeglądarki
strefa szkoleń facebook