NEGOCJATOR PLUS

SZKOLENIE W TRAKCIE KTÓREGO POZNASZ PRAKTYKI NAJLEPSZYCH NEGOCJATORÓW

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego handlowca?

Dla wielu sprzedawców negocjacje są kluczowym elementem ich dnia pracy. Dlatego istotne jest, aby potrafili robić, to możliwie najlepiej, ponieważ dostają jedynie, to co sobie wynegocjują. Im lepiej planują, argumentują i rozgrywają tym więcej zyskują!

Dobry negocjator ma pod kontrolą zarówno miękki, jak i twardy aspekt negocjacji. Potrafi dbać o relacje ze swoim rozmówcą i konsekwentnie realizować założenia taktyczne. Nad tymi aspektami będziemy pracować w trakcie kursu.

Techniki negocjacyjne, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Dzień 1: Przegląd technik negocjacji biznesowych

    Moduł 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych

    • Identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej
    • 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu
    • Analiza pola problemu i pola rozwiązania na etapie przygotowywania do negocjacji
    • Ustalanie celów negocjacyjnych i kolejności ich negocjowania
    • Ustalanie własnych warunków brzegowych i sondowanie ZOPA
    • Definiowanie BATNY – jak i dlaczego warto to robić?
    • Rozpoznawanie stanowisk (pozycji) i interesów drugiej strony negocjacji
    • Techniki wychodzenia z impasu negocjacyjnego

     

    Moduł 2: Przegląd technik negocjacyjnych – 35 technik, które warto znać i stosować przy stole negocjacyjnym

     

    Moduł 3: Techniki wykorzystywane przy omawianiu finansowego aspektu negocjowanego tematu

    • Etyczne i manipulacyjne techniki wykorzystywane w rozmowie o pieniądzach
    • Techniki obrony przed presją cenową
  • Dzień 2: Zaawansowane metody w procesie negocjacji

    Moduł 4: Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji

    • Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji (komponent werbalny, wokalny i wizualny)
    • 4 płaszczyzny komunikacji werbalnej
    • Bariery komunikacyjne utrudniające porozumienie się
    • Narzędzia komunikacyjne sprzyjające lepszemu zrozumieniu się
    • Argumentacja i perswazja – czyli co mówić, aby maksymalizować szanse na wynegocjowanie porozumienia

     

    Moduł 5: Psychologiczny aspekt negocjacji

    • Wpływ emocji na przebieg negocjacji:
      • Wpływ osobistego nastawienia i przekonań na siłę własnej pozycji negocjacyjnej
      • Kiedy i dlaczego emocje biorą górę nad rozumem
      • Wpływanie na emocje drugiego negocjatora
      • Techniki radzenia  sobie z własnymi emocjami
    • Wpływ osobistego stylu zachowania w trudnej sytuacji na przebieg negocjacji:
      • 5 dominujących stylów negocjowania i rozwiązywania konfliktu
      • Autodiagnoza własnego stylu negocjowania – słabe i mocne strony negocjatora
      • Rozpoznawanie dominującego stylu drugiego negocjatora i wykorzystywanie tego w procesie negocjacji
      • Asertywna postawa w procesie negocjacji – trening asertywności dla negocjatora
    • Manipulacja:
      • Czym jest manipulacja w procesie negocjacji?
      • Jak jesteśmy manipulowani/ jak manipulujemy innymi?
      • Jak bronić się przed manipulacją?

     

    Moduł 6: Pozostałe zagadnienia związane z procesem negocjacji

    • Wpływ miejsca na proces negocjacji
    • Wpływ czasu na proces negocjacji
    • Analiza pola problemu i pola rozwiązania – rola kreatywności w procesie negocjacji
    • Negocjacje prowadzone przez zespół
    • Różnice kulturowe w procesie negocjacji

     

    UWAGA: W zależności od potrzeb szkolenie może być również 1-dniowe.

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NINJA PROSPECTINGU

Poszukiwanie klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}