KLIENT NASZ FAN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA BEZ TAJEMNIC

(1 lub 2 dniowe szkolenie sprzedażowe dla Twojego zespołu)

KLIENT NASZ FAN to szkolenie dla handlowców, którzy:

  • Zajmują się posprzedażową obsługą klienta i powinni robić to możliwie jak najlepiej
  • Powinni umieć budować długofalowe relacje z klientami, by utrzymywać ich i prowadzić dalsze działania sprzedażowe
  • Przyjmują reklamacje, muszą radzić sobie z „trudnymi klientami” i zajmować się działaniami windykacyjnymi

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!

Zagadnienia, które omawiamy w trakcie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta:

  • Ramowy program szkolenia:

    Temat 1: Profesjonalna obsługa klienta – w pułapce obietnic, emocji i oczekiwań

    • Potrzeby pozakupowe klienta – czego pragnie klient
    • Wpływ oczekiwań i emocji na poziom satysfakcji klienta

     

    Temat 2: Profesjonalna komunikacja z klientem

    • Zasady kontaktu bezpośredniego (pierwsze wrażenie, wizerunek, savoir-vivre w biznesie, komunikacja werbalna i niewerbalna)
    • Kontakt telefoniczny z klientem – prowadzenie rozmowy telefonicznej
    • Zasady profesjonalnego kontaktu elektronicznego (prowadzenie korespondencji mailowej)

     

    Temat 3: Typologia klienta

    • Typy psychologiczne klientów – charakterystyka ich działań, oczekiwań i sposobu komunikowania się
    • Sposoby rozpoznawania każdego typu oraz dopasowywania się do niego
    • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o typach psychologicznych w procesie obsługi klienta

     

    Temat 4: Standard postępowania w trudnej sytuacji

    • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient – firma
    • Dobre praktyki w zakresie pracy z tzw. „trudnym klientem” (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
    • Zasady asertywnego odpowiadania na zarzuty i opinie klienta
    • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji

     

    Temat 5: Najtrudniejsze momenty w pracy z klientem

    • Standard postępowania w sytuacji windykacyjnej
    • Działania utrzymaniowe – co robić, aby klient nie odszedł do konkurencji

     

     

    Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie KLIENT NASZ FAN (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA):

    • Wzrost zadowolenia wśród obecnych klientów, a w konsekwencji zwiększenie wyników sprzedażowych
    • Poprawa wizerunku firmy – po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu
    • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

     

    Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:

    • Poprawa komfortu pracy – więcej pewności siebie i mniej stresu
    • Lepsze radzenie sobie w kontakcie z klientem
    • Wzmocnienie zaangażowania i poczucia pewności

     

     

    Jeżeli nasza wstępna propozycja spodobała Ci się, to zastanów się czy to szkolenie ma być dla pojedynczej osoby czy dla większej grupy. W przypadku, gdy na szkolenie chcesz wysłać tylko 1 lub 2 osoby to zapisz je na szkolenie otwarte w ramach Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Jeżeli na szkolenie chcesz wysłać większą grupę, to zamów szkolenie dedykowane. Wówczas miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Nowoczesne techniki sprzedaży B2B

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Nowoczesne techniki sprzedaży B2C

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

MISTRZ TELEMARKETINGU

Poszukiwanie nowych klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}