KLIENT NASZ FAN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA BEZ TAJEMNIC

(1 lub 2 dniowe szkolenie sprzedażowe dla Twojego zespołu)

KLIENT NASZ FAN to szkolenie dla handlowców, którzy:

  • Zajmują się obsługą klienta i powinni robić to możliwie jak najlepiej
  • Powinni umieć budować długofalowe relacje z klientami, by utrzymywać ich i prowadzić dalsze działania sprzedażowe
  • Przyjmują reklamacje i muszą radzić sobie z „trudnymi klientami”

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!

Profesjonalna obsługa klienta - szkolenie referencyjne

  • Każde nasze szkolenie z obsługi klienta jest inne, bo uzależnione jest od tego, w jaki sposób nasz klient świadczy swoje usługi i z jakimi wyzwaniami musi sobie radzić. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.

    Nasz klient: lokalna firma telekomunikacyjna, dostarczająca klientom TV, Internet i telefonię. Pracownicy biura obsługi klienta mieli kłopot z obsługą zdenerwowanych klientów, którzy dzwonili by wypowiedzieć umowę.

    Zaproponowane rozwiązanie: szkolenie skoncentrowane na radzeniu sobie z trudnym klientem oraz z prowadzenia rozmów, których celem było utrzymanie klienta.

    Efekt naszej współpracy z klientem: 30 dni po szkoleniu większość konsultantów oceniło, że lepiej radzi sobie w sytuacjach, które były przepracowywane w trakcie szkolenia.

     

    Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:

    • standard rozmowy obsługowej – co i jak należy robić, aby spełnić typowe oczekiwania klienta w zakresie kontaktu z pracownikiem biura obsługi klienta
    • anatomia trudnej sytuacji na linii klient vs. firma – dlaczego klient krzyczy i co można z tym zrobić
    • rozmowa ze zdenerwowanym klientem – techniki, które pomagają zapanować nad przebiegiem burzliwej rozmowy z “trudnym klientem”
    • odreagowywanie trudnych sytuacji – profilaktyka antystresowa w pracy konsultanta infolinii
    • scenariusz rozmowy utrzymaniowej – jak rozmawiać z klientem, który chce rozwiązać umowę, aby przekonać go do zmiany decyzji

     

    Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:

    • zakres merytoryczny szkolenia przygotujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami
    • szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub innym dogodnym miejscu
    • szkolenie odbędzie się w wybranym przez Ciebie terminie
    • cena szkolenia uzależniona jest od szczegółowych ustaleń – skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o detalach

    Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.

     

    Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie KLIENT NASZ FAN (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA):

    • wzrost zadowolenia wśród obecnych klientów, a w konsekwencji zwiększenie wyników sprzedażowych
    • poprawa wizerunku firmy – po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu
    • wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

     

    Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:

    • poprawa komfortu pracy – więcej pewności siebie i mniej stresu
    • lepsze radzenie sobie w kontakcie z klientem
    • wzmocnienie zaangażowania i poczucia pewności

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Nowoczesne techniki sprzedaży B2B

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Nowoczesne techniki sprzedaży B2C

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

MISTRZ TELEMARKETINGU

Poszukiwanie nowych klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}