KLIENT NASZ FAN

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA BEZ TAJEMNIC

(1 lub 2 dniowe szkolenie sprzedażowe dla Twojego zespołu)

KLIENT NASZ FAN to szkolenie dla handlowców, którzy:

  • Zajmują się obsługą klienta i powinni robić to możliwie jak najlepiej
  • Powinni umieć budować długofalowe relacje z klientami, by utrzymywać ich i prowadzić dalsze działania sprzedażowe
  • Przyjmują reklamacje, muszą radzić sobie z „trudnymi klientami” i zajmować się działaniami windykacyjnymi

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!

Zagadnienia, które omawiamy w trakcie szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta:

  • Przykładowy program szkolenia (ostateczny zakres zajęć dopasowujemy do Twoich oczekiwań):

    Temat 1: Profesjonalna obsługa klienta w sytuacji sprzedażowej

    • Standard obsługi klienta dokonującego zakupu – zasady prowadzenia rozmowy handlowej
    • Dobre praktyki w zakresie kontaktu z klientem, który rozważa zakup Twojego produktu/ usługi (rozmowa o potrzebach klienta, prezentacja oferty i zamykanie transakcji)

     

    Temat 2: Profesjonalna obsługa klienta, który dokonał już zakupu

    • Potrzeby pozakupowe klienta – czego oczekuje od Ciebie klient, który już zapłacił za Twój produkt
    • Wpływanie na poziom satysfakcji i lojalności klienta – jak zmienić klienta w największego fana Twojej firmy?
    • Co i jak warto robić, gdy klient jest niezadowolony z zakupu – radzenie sobie z tzw. „trudnymi klientami”
    • Co i jak warto robić, gdy klient przestaje kupować – charakterystyka działań utrzymaniowych
    • Co i jak warto robić, gdy klient nie płaci – charakterystyka działań z zakresu miękkiej windykacji

     

    Temat 3: Profesjonalna komunikacja z klientem

    • Zasady kontaktu bezpośredniego (pierwsze wrażenie, wizerunek, savoir-vivre w biznesie, komunikacja werbalna i niewerbalna)
    • Kontakt telefoniczny z klientem – prowadzenie rozmowy telefonicznej
    • Zasady profesjonalnego kontaktu elektronicznego (prowadzenie korespondencji mailowej)

     

     

    Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie KLIENT NASZ FAN (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA):

    • Wzrost zadowolenia wśród obecnych klientów, a w konsekwencji zwiększenie wyników sprzedażowych
    • Poprawa wizerunku firmy – po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu
    • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

     

    Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:

    • Poprawa komfortu pracy – więcej pewności siebie i mniej stresu
    • Lepsze radzenie sobie w kontakcie z klientem
    • Wzmocnienie zaangażowania i poczucia pewności

     

     

    Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia

    Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia

    Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach

    Harmonogram szkolenia otwartego: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży.

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Nowoczesne techniki sprzedaży B2B

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Nowoczesne techniki sprzedaży B2C

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

MISTRZ TELEMARKETINGU

Poszukiwanie nowych klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}