Dzień 2: Zaawansowane umiejętności menedżerskie

Moduł 4: Sztuka chwalenia pracownika Kiedy i za co menedżer powinien doceniać pracownika? Jak przygotować się do udzielenia pochwały? Algorytm rozmowy doceniającej. Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki […]

Moduł 4: Sztuka chwalenia pracownika

  • Kiedy i za co menedżer powinien doceniać pracownika? Jak przygotować się do udzielenia pochwały?
  • Algorytm rozmowy doceniającej.
  • Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki w zakresie motywowania finansowego i pozafinansowego pracownika.

 

Moduł 5: Korygowanie niepożądanych zachowań pracownika

  • Kiedy i w jaki sposób menedżer powinien zareagować na niepożądane zachowanie pracownika? Jak przygotować się do zwrócenia uwagi?
  • Algorytm rozmowy korygującej. Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki w zakresie dyscyplinowania pracownika.
Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}