Moduł 4: „Narzędziownik” menedżera – trenera

Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy rozwojowej: kontratak pracownika, brak zaangażowania pracownika Kompetencje interpersonalne menedżera – trenera: jasne wyrażanie oczekiwań, komunikat Ja/ komunikat Ty, aktywne […]

  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy rozwojowej: kontratak pracownika, brak zaangażowania pracownika
  • Kompetencje interpersonalne menedżera – trenera: jasne wyrażanie oczekiwań, komunikat Ja/ komunikat Ty, aktywne słuchanie i parafeazowanie, zadawanie pytań, budowanie mostów – siła pozytywnych komunikatów, klaryfikacja sedna problemu, ieprecyzyjne określenia i generalizacje, asertywne odmawianie
Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}