Ramowy program szkolenia

Moduł 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych Identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu Analiza pola problemu i pola […]

Moduł 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych

  • Identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej
  • 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu
  • Analiza pola problemu i pola rozwiązania na etapie przygotowywania do negocjacji
  • Ustalanie celów negocjacyjnych i kolejności ich negocjowania
  • Ustalanie własnych warunków brzegowych i sondowanie ZOPA
  • Definiowanie BATNY – jak i dlaczego warto to robić?
  • Rozpoznawanie stanowisk (pozycji) i interesów drugiej strony negocjacji
  • Techniki wychodzenia z impasu negocjacyjnego

 

Moduł 2: Przegląd technik negocjacyjnych

  • Uczestnik poznaje 35 technik, które warto znać i stosować przy stole negocjacyjnym

 

Moduł 3: Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji

  • Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji (komponent werbalny, wokalny i wizualny)
  • 4 płaszczyzny komunikacji werbalnej
  • Bariery komunikacyjne utrudniające porozumienie się
  • Narzędzia komunikacyjne sprzyjające lepszemu zrozumieniu się
  • Argumentacja i perswazja – czyli co mówić, aby maksymalizować szanse na wynegocjowanie porozumienia

 

Moduł 4: Psychologiczny aspekt negocjacji

  • Wpływ emocji na przebieg negocjacji:
    • Wpływ osobistego nastawienia i przekonań na siłę własnej pozycji negocjacyjnej
    • Kiedy i dlaczego emocje biorą górę nad rozumem
    • Wpływanie na emocje drugiego negocjatora
    • Techniki radzenia  sobie z własnymi emocjami
  • Wpływ osobistego stylu zachowania w trudnej sytuacji na przebieg negocjacji:
    • 5 dominujących stylów negocjowania i rozwiązywania konfliktu
    • Autodiagnoza własnego stylu negocjowania – słabe i mocne strony negocjatora
    • Rozpoznawanie dominującego stylu drugiego negocjatora i wykorzystywanie tego w procesie negocjacji
    • Asertywna postawa w procesie negocjacji – trening asertywności dla negocjatora
  • Manipulacja:
    • Czym jest manipulacja w procesie negocjacji?
    • Jak jesteśmy manipulowani/ jak manipulujemy innymi?
    • Jak bronić się przed manipulacją?

 

Moduł 5: Pozostałe zagadnienia związane z procesem negocjacji

  • Wpływ miejsca na proces negocjacji
  • Wpływ czasu na proces negocjacji
  • Analiza pola problemu i pola rozwiązania – rola kreatywności w procesie negocjacji
  • Negocjacje prowadzone przez zespół
  • Różnice kulturowe w procesie negocjacji

 

 

Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia

Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia

Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach

Szkolenia otwarte z tego tematu: brak

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}