Dzień 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych

Moduł 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych Identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu Analiza pola problemu i pola […]

Moduł 1: Teoria i praktyka negocjacji biznesowych

  • Identyfikowanie sytuacji negocjacyjnej
  • 4 zasady negocjacji harvardzkich – praktyczny aspekt ich zastosowania w realiach biznesu
  • Analiza pola problemu i pola rozwiązania na etapie przygotowywania do negocjacji
  • Ustalanie celów negocjacyjnych i kolejności ich negocjowania
  • Ustalanie własnych warunków brzegowych i sondowanie ZOPA
  • Definiowanie BATNY – jak i dlaczego warto to robić?
  • Rozpoznawanie stanowisk (pozycji) i interesów drugiej strony negocjacji
  • Techniki wychodzenia z impasu negocjacyjnego

 

Moduł 2: Przegląd technik negocjacyjnych

  • Uczestnik poznaje 35 technik, które warto znać i stosować przy stole negocjacyjnym

 

Moduł 3: Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji

  • Komunikacja interpersonalna w procesie negocjacji (komponent werbalny, wokalny i wizualny)
  • 4 płaszczyzny komunikacji werbalnej
  • Bariery komunikacyjne utrudniające porozumienie się
  • Narzędzia komunikacyjne sprzyjające lepszemu zrozumieniu się
  • Argumentacja i perswazja – czyli co mówić, aby maksymalizować szanse na wynegocjowanie porozumienia

 

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}