Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży

Szkolenie, na którym nauczysz się, jak pozyskać uwagę potencjalnego klienta i sprawić, aby kupił właśnie od Ciebie. 68% uczestników tego szkolenia oceniło, że udział w nim, w istotnym stopniu, pomógł im rozwinąć sprzedaż.

4 powody, dla których warto wybrać to szkolenie dla handlowców:

  • Zaprojektujesz proces sprzedaży, który ułatwi Ci docieranie do potencjalnych klientów – dzięki temu będziesz miał więcej wartościowych okazji sprzedażowych
  • Poznasz techniki sprzedażowe, które wykorzystasz w kontakcie z klientem – to pomoże Ci skuteczniej finalizować sprzedaż i podnosić wartość zamówienia
  • Przećwiczysz scenariusze rozmów handlowych – dzięki temu będziesz lepiej radzić sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
  • Opracujesz narzędzia, które wykorzystasz w procesie sprzedaży swoich produktów i usług – w ten sposób będziesz silniej wpływać na decyzję swojego klienta

Przydadzą Ci się takie rozwiązania w procesie Twojej sprzedaży? Sprawdź kiedy i gdzie możesz je zdobyć.

Opinie klientów:

“Ze szkolenia wychodzę z licznymi pomysłami, które zamierzam wdrożyć do swojej pracy.”

Andrzej, branża finansowa

uczestnik 6 edycji SPS

“Szkolenie pomogło mi zrozumieć i usystematyzować wiele tematów (szczególnie z telemarketingu).”

Tomek, branża reklamowa

uczestnik 5 edycji SPS

“Sporo ważnej teorii, dużo praktyk i moc inspiracji – jedno z lepszych szkoleń, w których brałem udział.”

Mikołaj, branża IT

uczestnik 6 edycji SPS

“Szkolenie pokazało mi ile jeszcze mogę poprawić, aby moja sprzedaż była naprawdę profesjonalna.”

Anna, branża elektryczna

uczestniczka 3 edycji SPS

Oceny dotychczasowych uczestników:

5,73 (w skali 1-6)

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli masz następujące trudności w pracy z klientem:

Klient zbywa Cię i nie chce z Tobą rozmawiać, nie potrafisz zainicjować kontaktu z nim.

W trakcie szkolenia nauczysz się, jak prawidłowo wykonać pierwszy telefon do potencjalnego klienta.
Klient nie chce poznać szczegółów Twojej oferty, mówi że nie jest nią zainteresowany.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jak napisać dobrego maila sprzedażowego, którego klient chętnie przeczyta.
Klient domaga się niższej ceny lub innych ustępstw, "skubie" Twoją ofertę.

W trakcie szkolenia nauczysz się, jak negocjować warunki transakcji handlowej.
Klient w nieskończoność odwleka decyzję o zakupie i ciągle zastanawia się nad Twoją propozycją.

W trakcie szkolenia zaplanujesz działania, które umożliwią Ci podtrzymanie kontaktu z klientem, gdy on zastanawia się nad zakupem.

Agenda szkolenia:

  • DZIEŃ 1: PROSPECTING i MARKETING B2B CZYLI JAK ZNALEŹĆ POTENCJALNEGO KLIENTA BIZNESOWEGO

    W trakcie tego dnia poznasz narzędzia, które pomogą Ci zorganizować początkowy etap procesu sprzedaży – czyli etap prospectingu. To dzięki odpowiednim działaniom i narzędziom wykorzystanym na tym etapie leady wpadają do lejka sprzedażowego i mogą być później obrabiane przez sprzedawcę za pomocą właściwych technik sprzedaży.

    Dobór odpowiednich działań marketingowych jest szczególnie ważny, gdy w firmie nie ma dedykowanego działu marketingu i sprzedawca musi sam wykonać pracę związaną z generowaniem wartościowych okazji sprzedażowych. Nauczysz się, jak docierać do potencjalnych klientów, przykuwać ich uwagę i zachęcać do rozmowy o oferowanych przez Ciebie rozwiązaniach.

    W trakcie szkolenia poznasz praktyczne narzędzia, które wykorzystasz w procesie sprzedaży:

    • Buyer Persona – narzędzie, które pomoże Ci zrozumieć kto, kiedy, jak i dlaczego kupuje Twoje produkty. Dzięki niemu opracujesz lepszą komunikację marketingową i dobierzesz najskuteczniejsze kanały komunikacji z potencjalnym klientem.
    • Ból – narzędzie, które pozwoli Ci aktywować potencjalne potrzeby zakupowe klienta. To ważne narzędzie, ponieważ brak aktywnej potrzeby zakupowej stanowi zwykle istotną przeszkodę nawet w zainicjowaniu rozmowy handlowej.
    • Cold Calling Scenario  – narzędzie, które ułatwi Ci przeprowadzenie pierwszej rozmowy telefonicznej, odwołującej się do najsilniejszych interesów Buyer Persony. Dzięki niemu nie popełnisz już typowych błędów telemarketerów.
    • Cold mailling – wytyczne, które ułatwią Ci opracowanie treści maila inicjującego kontakt z potencjalnym klientem. To ważne narzędzie, ponieważ zimne maile mają większą skuteczność niż zimne telefony, pod warunkiem, że nie są spamem.
    • Social selling – rozwiązania, które ułatwią Ci nawiązywanie wartościowych kontaktów biznesowych za pomocą portali społecznościowych.

    ♣♣♣

    Godziny szkolenia: 9:00 – 17:00

    Metody szkoleniowe: warsztat angażujący uczestników, praca z case study, praca własna i ćwiczenia

     

  • DZIEŃ 2: TECHNIKI SPRZEDAŻY B2B CZYLI CO ZROBIĆ, ABY DOPIĄĆ TRANSAKCJĘ

    W trakcie tego dnia dowiesz się, co robić z leadami, które znajdują się już w Twoim lejku sprzedażowym. Poznasz dobre praktyki, które warto stosować w kluczowych momentach rozmowy handlowej. Dowiesz się, jak pozyskiwać informacje o potrzebach zakupowych klienta, prezentować szczegóły swojej oferty i odpowiadać na obiekcje. Dzięki temu będziesz wiedzieć co, jak i kiedy powiedzieć (oraz zrobić), aby skuteczniej finalizować transakcje handlowe.

    Tematem przewodnim tego dnia jest CENA, którą klienci zwykle kwestionują. Dowiesz się kiedy klienci najchętniej atakują cenę i co możesz zrobić, aby zminimalizować straty finansowe po swojej stronie. Jeżeli często słyszysz od klientów, że Twoja cena jest za wysoka, to właśnie dzisiaj dostaniesz praktyczne wskazówki co zrobić, aby tego uniknąć.

    W trakcie szkolenia przejdziesz przez ćwiczenia, które lepiej przygotują Cię do rozmowy z klientem:

    • „Lupa” – ćwiczenie, w trakcie którego zaplanujesz o co zapytasz klienta, na etapie badania jego potrzeb zakupowych
    • „Kup u mnie” – ćwiczenie, w trakcie którego przygotujesz swoją prezentację sprzedażową i opracujesz argumenty, które przekonają Twojego klienta do zakupu Twojego produktu
    • „E-mail sprzedażowy” – ćwiczenie, które pozwoli Ci opracować draft maila z właściwą ofertą, który zwiększy szansę na pierwszą sprzedaż
    • „Druga połowa” – ćwiczenie, które pomoże Ci zaplanować działania po prezentacji oferty
    • „Liczy się tylko cena” – ćwiczenie, dzięki któremu łatwiej będzie Ci obronić swoją cenę w procesie sprzedaży

    ♣♣♣

    Godziny szkolenia: 9:00 – 17:00

    Metody szkoleniowe: warsztat angażujący uczestników, praca z case study, praca własna i ćwiczenia

     

Warto wiedzieć:

 

Nasze szkolenia prowadzimy w małych, kameralnych grupach. Da Ci to możliwość aktywnego brania udział w ćwiczeniach i dyskusjach. Dzięki temu będziesz czuł się komfortowo, a nauka będzie efektywniejsza.

♦♦♦

Indywidualne konsultacje z trenerem prowadzącym szkolenie – po szkoleniu będziesz mógł dodatkowo samodzielnie popracować z trenerem nad kluczowymi dla Ciebie kwestiami. Dzięki temu masz gwarancję, że żadne Twoje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi (chyba, że zapytasz o fizykę kwantową).

♦♦♦

Otrzymasz wysokiej jakości materiały szkoleniowe oraz imienne zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

♦♦♦

Zakres merytoryczny skrojony jest pod potrzeby sprzedawców działających w segmencie B2B – wyjdziesz ze szkolenia z konkretnymi wskazówkami i pomysłami. Trener prowadzący szkolenie jest ekspertem w zakresie prezentowanej tematyki.

Harmonogram szkoleń i zapisy:

 

Warszawa 1-2.10 945 zł
Katowice 8-9.10 945 zł
Katowice 10-11.12 945 zł

 

Informacje i zapisy: tel. 516 129 149, biuro@grupa-kreatywna.pl

Podane ceny są cenami netto za 1 osobę. Przy zapisie 2 osób – 10% rabatu. Przy zapisie od 3 do 5 osób – 2500 zł netto za całą grupę

 

Potrzebujesz kompletu informacji, aby przekonać swojego przełożonego do sfinansowania Twojego udziału w tym szkoleniu?

Pobierz informacje w pliku PDF.

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}