Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży

Szkolenie, na którym nauczysz się, jak pozyskać uwagę potencjalnego klienta i sprawić, aby kupił właśnie od Ciebie. 68% uczestników tego szkolenia oceniło, że udział w nim, w istotnym stopniu, pomógł im rozwinąć sprzedaż.

4 powody, dla których warto wybrać to szkolenie dla handlowców:

  • Zaprojektujesz proces sprzedaży, który ułatwi Ci docieranie do potencjalnych klientów – dzięki temu będziesz miał więcej wartościowych okazji sprzedażowych
  • Poznasz techniki sprzedażowe, które wykorzystasz w kontakcie z klientem – to pomoże Ci skuteczniej finalizować sprzedaż i podnosić wartość zamówienia
  • Przećwiczysz scenariusze rozmów handlowych – dzięki temu będziesz lepiej radzić sobie w różnych sytuacjach sprzedażowych
  • Opracujesz narzędzia, które wykorzystasz w procesie sprzedaży swoich produktów i usług – w ten sposób będziesz silniej wpływać na decyzję swojego klienta

Przydadzą Ci się takie rozwiązania w procesie Twojej sprzedaży? Sprawdź kiedy i gdzie możesz je zdobyć.

Opinie klientów:

“Ze szkolenia wychodzę z licznymi pomysłami, które zamierzam wdrożyć do swojej pracy.”

Andrzej, branża finansowa

uczestnik 6 edycji SPS

“Szkolenie pomogło mi zrozumieć i usystematyzować wiele tematów (szczególnie z telemarketingu).”

Tomek, branża reklamowa

uczestnik 5 edycji SPS

“Sporo ważnej teorii, dużo praktyk i moc inspiracji – jedno z lepszych szkoleń, w których brałem udział.”

Mikołaj, branża IT

uczestnik 6 edycji SPS

“Szkolenie pokazało mi ile jeszcze mogę poprawić, aby moja sprzedaż była naprawdę profesjonalna.”

Anna, branża elektryczna

uczestniczka 3 edycji SPS

Oceny dotychczasowych uczestników:

5,73 (w skali 1-6)

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli masz następujące trudności w pracy z klientem:

Klient zbywa Cię i nie chce z Tobą rozmawiać, nie potrafisz zainicjować kontaktu z nim.

W trakcie szkolenia nauczysz się, jak prawidłowo wykonać pierwszy telefon do potencjalnego klienta.
Klient nie chce poznać szczegółów Twojej oferty, mówi że nie jest nią zainteresowany.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jak napisać dobrego maila sprzedażowego, którego klient chętnie przeczyta.
Klient domaga się niższej ceny lub innych ustępstw, "skubie" Twoją ofertę.

W trakcie szkolenia nauczysz się, jak negocjować warunki transakcji handlowej.
Klient w nieskończoność odwleka decyzję o zakupie i ciągle zastanawia się nad Twoją propozycją.

W trakcie szkolenia zaplanujesz działania, które umożliwią Ci podtrzymanie kontaktu z klientem, gdy on zastanawia się nad zakupem.

Agenda szkolenia:

  • Dzień 1 (9:00 – 17:00)

    TECHNIKI SPRZEDAŻY NA ETAPIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

    Poznasz dobre praktyki, które warto stosować w kluczowych momentach rozmowy handlowej, takich jak: badanie potrzeb, prezentacja oferty, praca z obiekcjami i finalizowanie. Dzięki temu będziesz wiedzieć co, jak i kiedy powiedzieć (oraz zrobić), aby pozytywnie wpływać na proces podejmowania decyzji zakupowej przez klienta.

    W trakcie tego dnia zaprojektujesz własne narzędzia, które wykorzystasz następnie w procesie sprzedaży:

    • Lista kontrolna pytań do badania potrzeb zakupowych klienta
    • „Ból” – narzędzie, który pozwoli Ci odnieść się do potencjalnych potrzeb zakupowych klienta, które nie są aktywne
    • Argumenter sprzedażowy – rozwiązanie za pomocą którego zbudujesz u klienta poczucie wartości oferowanego produktu oraz adekwatności ceny produktu
    • E-mail sprzedażowy – draft, który zwiększa na szansę na sprzedaż
    • Follow up – scenariusz działań po prezentacji oferty (praca z obiekcjami oraz finalizacja)
    • Argumenter cenowy – narzędzie, które pomoże Ci obronić Twoją cenę w trakcie negocjacji

     

  • Dzień 2 (9:00 – 17:00)

    TECHNIKI SPRZEDAŻY NA ETAPIE POSZUKIWANIA KLIENTA

    Poznasz narzędzia, które pomogą Ci zorganizować proces sprzedaży i w konsekwencji wygenerować więcej wartościowych okazji sprzedażowych. Nauczysz się jak docierać do potencjalnych klientów, przykuwać ich uwagę i zachęcać do rozmowy o oferowanych przez Ciebie rozwiązaniach.

    W trakcie tego dnia zaprojektujesz własne narzędzia, które wykorzystasz następnie w procesie sprzedaży:

    • Buyer Persona – narzędzie, które pomoże Ci zrozumieć kto, kiedy, jak i dlaczego kupuje Twoje produkty, dzięki niemu stworzysz lepszą komunikację marketingową i dobierzesz najskuteczniejsze kanały komunikacji z potencjalnym klientem
    • Cold calling – scenariusz pierwszej rozmowy telefonicznej, odwołującej się do najsilniejszych interesów Buyer Persony
    • Cold mailling – draft maila inicjującego kontakt z potencjalnym klientem

     

Trener prowadzący szkolenie:

Agnieszka Śmiejka

Współczesna sprzedaż to zadanie, któremu potrafią sprostać jedynie najlepsi. Od ponad 12 lat podpowiadam sprzedawcom skuteczne techniki i praktyczne rozwiązania. Wskazuję co robić, aby możliwie jak najlepiej radzili sobie z codziennymi wyzwaniami. Handlowcy, którzy ze mną pracują cenią mnie za konkret, skoncentrowanie na praktyce i ogromne doświadczenie.

Harmonogram szkoleń i zapisy:

 

Katowice 17-18.09 1145 zł
Warszawa 1-2.10 1145 zł
Wrocław 8-9.10 1145 zł
Katowice 12-13.11 1145 zł
via Skype dowolny 1145 zł

 

Informacje i zapisy: tel. 516 129 149, biuro@grupa-kreatywna.pl

Podane ceny są cenami netto za 1 osobę. Przy zapisie 2 i więcej osób – 10% rabatu.

Trening indywidualny, który odbywa się poprzez komunikator Skype, trwa 6 godzin zegarowych i podzielony jest na 2 spotkania. Harmonogram sesji ustalany jest indywidualnie.

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}