Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży Moduł: POSZUKIWANIE KLIENTÓW (PROSPECTING)

Szkolenie, na którym nauczysz się, jak za pomocą różnych narzędzi inicjować kontakt z potencjalnymi klientami.

3 powody, dla których warto wybrać to szkolenie dla handlowców:

  • Przećwiczysz scenariusze rozmów telefonicznych – dzięki temu Twoje “zimne telefony” będą mniej stresujące i jednocześnie skuteczniejsze
  • Zobaczysz sposoby na to, jak inicjować kontakt z klientem i zdobywać jego uwagę
  • Poznasz inne, niż telemarketing, sposoby na działania prospectingowe

Przydadzą Ci się takie rozwiązania w procesie Twojej sprzedaży? Zapisz się na szkolenie. Harmonogram najbliższych szkoleń oraz zasady aktualnej promocji znajdziesz na dole strony.

Opinie klientów:

“Ze szkolenia wychodzę z licznymi pomysłami, które zamierzam wdrożyć do swojej pracy.”

Andrzej, branża finansowa

uczestnik 6 edycji SPS

“Szkolenie pomogło mi zrozumieć i usystematyzować wiele tematów (szczególnie z telemarketingu).”

Tomek, branża reklamowa

uczestnik 5 edycji SPS

“Sporo ważnej teorii, dużo praktyk i moc inspiracji – jedno z lepszych szkoleń, w których brałem udział.”

Mikołaj, branża IT

uczestnik 6 edycji SPS

“Szkolenie pokazało mi ile jeszcze mogę poprawić, aby moja sprzedaż była naprawdę profesjonalna.”

Anna, branża elektryczna

uczestniczka 3 edycji SPS

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli masz następujące trudności w pracy z klientem:

Klient zbywa Cię i nie chce z Tobą rozmawiać, nie potrafisz zainicjować kontaktu z nim.

W trakcie szkolenia nauczysz się, jak prawidłowo wykonać pierwszy telefon do potencjalnego klienta.
Klient nie chce poznać szczegółów Twojej oferty, mówi że nie jest nią zainteresowany.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jak napisać dobrego maila sprzedażowego, którego klient chętnie przeczyta.
Klient jest nieuchwytny przez telefon i nie potrafisz zainicjować kontaktu z nim.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jak za pomocą innych narzędzi docierać do wybranych osób.
Potencjalny klient jest trudny do zidentyfikowania.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jak pozyskiwać referencje i dzięki nim generować nowe okazje sprzedażowe.
  • Program szkolenia:

    Szkolenie zostało zaprojektowane tak, aby pokazać Ci jak za pomocą odpowiednich narzędzi możesz docierać do potencjalnych klientów i generować nowe okazje sprzedażowe. Poznasz kluczowe zagadnienia z zakresu prospectingu oraz dowiesz się co mówić i robić, aby klient chciał dowiedzieć się więcej o tym co sprzedajesz.

    W trakcie szkolenia zajmiemy się następującymi zagadnieniami:

    • dobre praktyki w zakresie telemarketingu wychodzącego (tzw. cold calling)
    • docieranie do potencjalnych klientów za pomocą cold mailingu
    • pozyskiwanie klientów poprzez Linkedin
    • pozyskiwanie kontaktów dzięki rekomendacjom obecnych klientów
    • budowanie sieci kontaktów dzięki udziałowi w grupach networkingowych

     

    Program szkolenia został tak ułożony, abyś lepiej radził sobie z poszukiwaniem potencjalnych klientów. Zapisz się i sprawdź co robią najlepsi sprzedawcy! Dzięki udziałowi w szkoleniu poprawisz swoje wyniki sprzedażowe, a praca z klientem stanie się dla Ciebie znacznie przyjemniejsza.

     

    ♣♣♣♣

    Uczestnicząc w szkoleniu otrzymasz podręcznik szkoleniowy oraz workbook, który ułatwi Ci wdrożenie nowej wiedzy do swojej codziennej pracy. Workbook to zeszyt z praktycznymi ćwiczeniami dla sprzedawców. Znajdziesz w nim między innymi następujące ćwiczenia:

    • Buyer Persona – narzędzie, które pomoże Ci zrozumieć kto, kiedy, jak i dlaczego kupuje Twoje produkty. Dzięki niemu opracujesz lepszą komunikację marketingową i dobierzesz najskuteczniejsze kanały komunikacji z potencjalnym klientem.
    • Ból – narzędzie, które pozwoli Ci aktywować potencjalne potrzeby zakupowe klienta. To ważne narzędzie, ponieważ brak aktywnej potrzeby zakupowej stanowi zwykle istotną przeszkodę nawet w zainicjowaniu rozmowy handlowej.
    • Cold Calling Scenario – narzędzie, które ułatwi Ci przeprowadzenie pierwszej rozmowy telefonicznej, odwołującej się do najsilniejszych interesów Buyer Persony. Dzięki niemu nie popełnisz już typowych błędów telemarketerów.
    • Cold mailling – wytyczne, które ułatwią Ci opracowanie treści maila inicjującego kontakt z potencjalnym klientem. To ważne narzędzie, ponieważ zimne maile mają większą skuteczność niż zimne telefony, pod warunkiem, że nie są spamem.

Warto wiedzieć:

Szkolenie prowadzone jest  w małej, kameralnej grupie (max 12 osób). Da Ci to możliwość aktywnego brania udziału w ćwiczeniach i dyskusjach. Dzięki temu będziesz czuł się komfortowo, a nauka będzie efektywniejsza.

♦♦♦

Jako uczestnik szkolenia otrzymasz wysokiej jakości materiały szkoleniowe. Do swojej dyspozycji otrzymasz podręcznik w wersji papierowej oraz workbook (zeszyt ćwiczeń). Dostaniesz także imienne zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu.

♦♦♦

Zakres merytoryczny skrojony jest pod potrzeby sprzedawców – wyjdziesz ze szkolenia z konkretnymi wskazówkami i pomysłami. Czeka na Ciebie 100% praktyki, konkretów i “mięcha sprzedażowego”.

♦♦♦

Szkolenie prowadzi Agnieszka Śmiejka, która jest praktykiem sprzedaży z 13 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń dla handlowców. Na swoim koncie ma współpracę z ponad 500 firmami z różnych branż.

♦♦♦

Szkolenie trwa 8 godzin zegarowych. Zaczynamy o godzinie 9:00 i kończymy o 17:00. W trakcie szkolenia zapewniamy katering kawowy (kawa, herbata, woda, ciasteczka).

Harmonogram szkoleń i zapisy:

 

Katowice19.05.2020445 złkup online
Wrocław26.05.2020445 złkup online
Warszawa9.06.2020445 złkup online
Warszawawrzesień445 zł
Wrocławwrzesień445 zł
Katowicewrzesień445 zł
Warszawalistopad445 zł
Wrocławlistopad445 zł
Katowicelistopad445 zł

 

Informacje i zapisy: tel. 516 129 149, biuro@grupa-kreatywna.pl

Podane ceny są cenami netto za 1 osobę.

Poczekaj, możesz zapłacić mniej za udział w tym szkoleniu! Wypełnij poniższy formularz i odbierz rabat na cały pakiet szkoleń organizowanych w ramach SZKOŁA PROFESJONALNEJ SPRZEDAŻY (to szkolenie + szkolenie z prowadzenia rozmowy handlowej /techniki sprzedaży/).

Szkoła
Profesjonalnej
Sprzedaży

Szukasz wskazówek jak lepiej i więcej sprzedawać? Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży to miejsce, w którym poznasz najlepsze praktyki sprzedażowe.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}