Akademia Lidera

Szkolenie, na którym nauczysz się, jak skutecznie zarządzać swoim zespołem, aby osiągać wyznaczone cele.

To szkolenie dla menedżerów, którzy:

  • Miewają stałe lub okresowe trudności ze zrealizowaniem celów biznesowych
  • Chcą dowiedzieć się co i jak robią skuteczni menedżerowie, którzy potrafią budować efektywne zespoły pracownicze
  • Powinni poznać praktyczne techniki, które pomogą realnie rozwiązać problemy, na które natrafiają podczas pracy z podwładnymi

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej i sprawdź czy możesz skorzystać z dofinansowania do tego szkolenia!

Opinie klientów:

“Interesujące szkolenie, które pokazało mi nad czym warto jeszcze pracować w firmie.”

Maciej, CEO firmy IT

“Sporo ważnej wiedzy i ciekawego spojrzenia na kwestię miękkiego aspektu zarządzania.”

Iwona, branża medyczna

“Dla mnie najważniejsza była praktyka oraz możliwość wymiany doświadczeń z innymi osobami.”

Weronika, kierownik call center

“Po szkoleniu będę musiał przemyśleć kilka kwestii na temat organizacji pracy w moim zespole.”

Seweryn, firma eventowa

Oceny dotychczasowych uczestników:

5,42 (w skali 1-6)

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli jako menedżer napotykasz na następujące wyzwania:

Ludzie, którymi kierujesz nie są zespołem, brakuje między nimi synergii i skupienia na celu.

W trakcie szkolenia dowiesz się, jakie czynniki wspierają proces budowania efektywnego zespołu pracowniczego.
Ludzie niewłaściwie lub z opóźnieniem wykonują swoje zadania, spada wydajność pracy.

Nauczysz się, jak delegować zadania w zespole oraz jak monitorować stopień realizacji zadań.
Kompetencje pracowników spadają lub utrzymują się na tym samym poziomie.

Dowiesz się co możesz robić, aby rozwijać kompetencje pracowników.
W Twoim zespole panują negatywne emocje, a poszczególni pracownicy są zdemotywowani.

Poznasz sposoby motywowania pracownika oraz angażowania go do pracy.

Agenda szkolenia Akademia Lidera:

  • Dzień 1 (9:00 – 17:00)

    9:00 – 12:00

    Moduł 1: Administrator vs. lider – oblicza zawodu menedżera

    • Role i zadania kierownika we współczesnych organizacjach. Twardy i miękki aspekt pracy menedżera. Kierownictwo formalne i przywództwo nieformalne. Mechanizmy i procesy budujące autorytet i silną pozycję menedżera.
    • Oczekiwany profil kompetencyjny menedżera. Autodiagnoza własnych kompetencji menedżerskich oraz stylu zachowania w sytuacjach typowych i trudnych.
    • Wartości i reguły – zapomniany atrybut prawdziwych liderów. Expose szefa czyli, jak komunikować własny system wartości współpracownikom.
    12:30 – 13:15

    Przerwa lunchowa

    13:15 – 17:00

    Moduł 2: Rozwój zawodowy pracownika

    • Poziomy zaangażowania pracownika i dynamika zmian w tym obszarze. Psychologia motywacji – motywatory i killerzy zaangażowania, teoria motywacji (dwuczynnikowa teoria Herzberga).
    • Etapy rozwoju kompetencji zawodowych pracownika. Możliwości przełożonego w zakresie rozwijania potencjału pracownika (zachowania dyrektywne i wspierające menedżera).
    • Delegowanie zadań, jako sposób na rozwój kompetencji pracownika. Praca z oporem pracownika związanym z przejmowaniem nowych zadań.
  • Dzień 2 (9:00 – 17:00)

    9:00 – 12:00

    Moduł 3: Sukces menedżera: pracownik wykonujący swoją pracę na czas i zgodnie z założeniami

    • Tworzenie kultury organizacyjnej nastawionej na efektywność i proaktywność.
    • Wpływ menedżera na efektywność pracy podwładnych (wzorce zachowań, styl kierowniczy).
    • Delegowanie i zarządzanie przez zadania – koncepcje dystrybucji pracy w zespole.
    • Dobre praktyki w zakresie kontrolowania pracownika i egzekwowania zadań.
    12:30 – 13:15

    Przerwa lunchowa

    13:15 – 17:00

    Moduł 4: Sztuka rozmowy z pracownikiem

    • Kiedy i za co menedżer powinien doceniać pracownika? Jak przygotować się do udzielenia pochwały?
    • Algorytm rozmowy doceniającej.
    • Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki w zakresie motywowania finansowego i pozafinansowego pracownika.
    • Kiedy i w jaki sposób menedżer powinien zareagować na niepożądane zachowanie pracownika? Jak przygotować się do zwrócenia uwagi?
    • Algorytm rozmowy korygującej. Najczęściej popełniane błędy. Dobre praktyki w zakresie dyscyplinowania pracownika.

     

Trener prowadzący szkolenie:

Agnieszka Śmiejka

W przeszłości przez kilka lat kierowałam zespołem call center, a obecnie jestem właścicielem firmy i zarządzam zespołem trenerskim. Osobiste doświadczenie i ogromna wiedza pozwala mi pomagać menedżerom w jeszcze lepszym zarządzaniu sobą i swoimi pracownikami.

Harmonogram szkoleń i zapisy:

Katowice 17-18.05 1145 zł – brak miejsc
Warszawa 7-8.06 1145 zł – brak miejsc
Katowice 18-19.06 1145 zł

Informacje i zapisy: tel. 516 129 149, biuro@grupa-kreatywna.pl

Podane ceny są cenami netto za 1 osobę. Przy zapisie 2 i więcej osób – 10% rabatu.

Szkolenia w Katowicach mogą być dofinansowane (opcja dostępna jedynie dla firm z województwa śląskiego). W przypadku braku możliwości uzyskania dofinansowania cena za szkolenie wynosi 1145 zł netto.

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}