Ramowy program szkolenia

Temat 1: Telemarketing bez tajemnic Przegotowanie do pierwszej rozmowy telefonicznej – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie „Czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…” – […]

Temat 1: Telemarketing bez tajemnic

  • Przegotowanie do pierwszej rozmowy telefonicznej – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie
  • Czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…” – typowe błędy telemarketerów, które zniechęcają ludzi do pierwszej rozmowy
  • Pierwsza rozmowa telefoniczna („zimny telefon”) z potencjalnym klientem  – co i jak mówić, aby zainteresować rozmówcę tematem – ogólny schemat rozmowy + przykłady z różnych branż
  • Badanie potrzeb zakupowych klienta – popularny błąd w telemarketingu
  • Pierwszy e-mail po „zimnym telefonie” – co i jak warto napisać, aby maksymalizować szanse na przykucie uwagi klienta
  • SMS jako forma wsparcia rozmowy sprzedażowej – jak wykorzystać go do prowokowania do kontaktu i finalizowania transakcji

 

Temat 2: Cold mailing

  • Specyfika cold mailingu – co odróżnia ten rodzaj kontaktu via mail od zwykłego spamu
  • Jak, z poziomu handlowca, wykorzystać cold mailing do generowania okazji sprzedażowych – przykłady maili, sekwencje działań na etapie przygotowania i wysyłki

 

Temat 3: Inne metody generowania leadów

  • Social selling – jak handlowiec może budować własną sieć wirtualnych kontaktów, by pozyskiwać rzeczywiste zlecenia
  • Networking – siła spotkań bezpośrednich z siecią kontaktów
  • Chat firmowy – jak konwertować gości ze strony WWW w potencjalnych klientów
  • Strona WWW jako najlepszy handlowiec w firmie – o co warto zadbać, aby strona regularnie generowała leady B2B (opcjonalnie)

 

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie dla handlowców MISTRZ TELEMARKETINGU (POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW):

  • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
  • Poprawa efektywności działań prospectingowych
  • Poprawa wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów
  • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z telemarketingu:

  • Poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań prospectingowych
  • Wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców na etapie inicjowania kontaktu
  • Wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem

 

 

W trakcie szkolenia uczestnicy pracują z praktycznymi narzędziami, które mogą od razu wdrożyć do swojej pracy:

  • Charakterystyka Buyer Persona – narzędzie za pomocą, którego uczestnik szkolenia lepiej zrozumie potencjalnego klienta
  • Ból” i „Wejście smoka”- narzędzie, które umożliwia lepsze przykucie uwagi klienta
  • Wzory maili sprzedażowych

 

 

Jeżeli nasza wstępna propozycja spodobała Ci się, to zastanów się czy to szkolenie ma być dla pojedynczej osoby czy dla większej grupy. W przypadku, gdy na szkolenie chcesz wysłać tylko 1 lub 2 osoby to zapisz je na szkolenie otwarte w ramach Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Jeżeli na szkolenie chcesz wysłać większą grupę, to zamów szkolenie dedykowane. Wówczas miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}