Każde nasze szkolenie z telemarketingu jest inne, bo uzależnione jest od tego, co i w jaki sposób sprzedaje firma, która korzysta z naszych usług. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia b2b, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.

Nasz klient: firma zajmująca się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Wyzwaniem dla sprzedawców była niska skuteczność wychodzących działań sprzedażowych (telefon i e-mail). Zaproponowane […]

Nasz klient: firma zajmująca się projektowaniem stron WWW, pozycjonowaniem i płatną reklamą w Google. Wyzwaniem dla sprzedawców była niska skuteczność wychodzących działań sprzedażowych (telefon i e-mail).

Zaproponowane rozwiązanie: warsztat poświęcony rozmowom telefonicznym typu cold calling, dodatkowo sprzedawcy przeszli szkolenie z pisania cold maili i budowania sieci kontaktów na LinkedIn.

Efekt naszej współpracy z klientem: opracowanie schematu pierwszego kontaktu z potencjalnym klientem (zimny telefon + mail), po jego wdrożeniu odnotowano 7,5% wzrost wysyłki dedykowanych ofert.

 

Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:

  • przegotowanie do pierwszej rozmowy telefonicznej – co sprzedawca musi wiedzieć i przewidzieć zanim wykona połączenie
  • „czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…” – typowe błędy telemarketerów, które zniechęcają ludzi do pierwszej rozmowy
  • pierwsza rozmowa telefoniczna („zimny telefon”) z potencjalnym klientem  – co i jak mówić, aby zainteresować rozmówcę tematem – ogólny schemat rozmowy + przykłady z różnych branż
  • badanie potrzeb zakupowych klienta – popularny błąd w telemarketingu
  • pierwszy e-mail po „zimnym telefonie” – co i jak warto napisać, aby maksymalizować szanse na przykucie uwagi klienta
  • specyfika cold mailingu – co odróżnia ten rodzaj kontaktu via mail od zwykłego spamu
  • jak, z poziomu handlowca, wykorzystać cold mailing do generowania okazji sprzedażowych – przykłady maili, sekwencje działań na etapie przygotowania i wysyłki
  • social selling – jak handlowiec może budować własną sieć wirtualnych kontaktów, by pozyskiwać rzeczywiste zlecenia

 

Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia z telemarketingu w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:

  • zakres merytoryczny szkolenia przygotujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami
  • szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub innym dogodnym miejscu
  • szkolenie odbędzie się w wybranym przez Ciebie terminie
  • cena szkolenia sprzedażowego uzależniona jest od szczegółowych ustaleń – skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o detalach

 

Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie dla handlowców MISTRZ TELEMARKETINGU (POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW):

  • wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
  • poprawa efektywności działań prospectingowych
  • poprawa wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów
  • wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z telemarketingu:

  • poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań prospectingowych
  • wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców na etapie inicjowania kontaktu
  • wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem
Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}