Każde nasze szkolenie z obsługi klienta jest inne, bo uzależnione jest od tego, w jaki sposób nasz klient świadczy swoje usługi i z jakimi wyzwaniami musi sobie radzić. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.

Nasz klient: lokalna firma telekomunikacyjna, dostarczająca klientom TV, Internet i telefonię. Pracownicy biura obsługi klienta mieli kłopot z obsługą zdenerwowanych klientów, którzy dzwonili by wypowiedzieć umowę. Zaproponowane […]

Nasz klient: lokalna firma telekomunikacyjna, dostarczająca klientom TV, Internet i telefonię. Pracownicy biura obsługi klienta mieli kłopot z obsługą zdenerwowanych klientów, którzy dzwonili by wypowiedzieć umowę.

Zaproponowane rozwiązanie: szkolenie skoncentrowane na radzeniu sobie z trudnym klientem oraz z prowadzenia rozmów, których celem było utrzymanie klienta.

Efekt naszej współpracy z klientem: 30 dni po szkoleniu większość konsultantów oceniło, że lepiej radzi sobie w sytuacjach, które były przepracowywane w trakcie szkolenia.

 

Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:

  • standard rozmowy obsługowej – co i jak należy robić, aby spełnić typowe oczekiwania klienta w zakresie kontaktu z pracownikiem biura obsługi klienta
  • anatomia trudnej sytuacji na linii klient vs. firma – dlaczego klient krzyczy i co można z tym zrobić
  • rozmowa ze zdenerwowanym klientem – techniki, które pomagają zapanować nad przebiegiem burzliwej rozmowy z “trudnym klientem”
  • odreagowywanie trudnych sytuacji – profilaktyka antystresowa w pracy konsultanta infolinii
  • scenariusz rozmowy utrzymaniowej – jak rozmawiać z klientem, który chce rozwiązać umowę, aby przekonać go do zmiany decyzji

 

Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:

  • zakres merytoryczny szkolenia przygotujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami
  • szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub innym dogodnym miejscu
  • szkolenie odbędzie się w wybranym przez Ciebie terminie
  • cena szkolenia uzależniona jest od szczegółowych ustaleń – skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o detalach

Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie KLIENT NASZ FAN (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA):

  • wzrost zadowolenia wśród obecnych klientów, a w konsekwencji zwiększenie wyników sprzedażowych
  • poprawa wizerunku firmy – po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu
  • wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:

  • poprawa komfortu pracy – więcej pewności siebie i mniej stresu
  • lepsze radzenie sobie w kontakcie z klientem
  • wzmocnienie zaangażowania i poczucia pewności
Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}