Ramowy program szkolenia:

Temat 1: Profesjonalna obsługa klienta – w pułapce obietnic, emocji i oczekiwań Potrzeby pozakupowe klienta – czego pragnie klient Wpływ oczekiwań i emocji na poziom satysfakcji klienta […]

Temat 1: Profesjonalna obsługa klienta – w pułapce obietnic, emocji i oczekiwań

  • Potrzeby pozakupowe klienta – czego pragnie klient
  • Wpływ oczekiwań i emocji na poziom satysfakcji klienta

 

Temat 2: Profesjonalna komunikacja z klientem

  • Zasady kontaktu bezpośredniego (pierwsze wrażenie, wizerunek, savoir-vivre w biznesie, komunikacja werbalna i niewerbalna)
  • Kontakt telefoniczny z klientem – prowadzenie rozmowy telefonicznej
  • Zasady profesjonalnego kontaktu elektronicznego (prowadzenie korespondencji mailowej)

 

Temat 3: Typologia klienta

  • Typy psychologiczne klientów – charakterystyka ich działań, oczekiwań i sposobu komunikowania się
  • Sposoby rozpoznawania każdego typu oraz dopasowywania się do niego
  • Praktyczne wykorzystanie wiedzy o typach psychologicznych w procesie obsługi klienta

 

Temat 4: Standard postępowania w trudnej sytuacji

  • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient – firma
  • Dobre praktyki w zakresie pracy z tzw. „trudnym klientem” (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
  • Zasady asertywnego odpowiadania na zarzuty i opinie klienta
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji

 

Temat 5: Najtrudniejsze momenty w pracy z klientem

  • Standard postępowania w sytuacji windykacyjnej
  • Działania utrzymaniowe – co robić, aby klient nie odszedł do konkurencji

 

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie KLIENT NASZ FAN (PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA):

  • Wzrost zadowolenia wśród obecnych klientów, a w konsekwencji zwiększenie wyników sprzedażowych
  • Poprawa wizerunku firmy – po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu
  • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:

  • Poprawa komfortu pracy – więcej pewności siebie i mniej stresu
  • Lepsze radzenie sobie w kontakcie z klientem
  • Wzmocnienie zaangażowania i poczucia pewności

 

 

Jeżeli nasza wstępna propozycja spodobała Ci się, to zastanów się czy to szkolenie ma być dla pojedynczej osoby czy dla większej grupy. W przypadku, gdy na szkolenie chcesz wysłać tylko 1 lub 2 osoby to zapisz je na szkolenie otwarte w ramach Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Jeżeli na szkolenie chcesz wysłać większą grupę, to zamów szkolenie dedykowane. Wówczas miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}