Ramowy program szkolenia

Moduł 1: Polak na e-zakupach. Wyniki badań nad zachowaniami zakupowymi polskich e-konsumentów Kupowanie w sklepach on-line z perspektywy klienta – co ułatwia, a co utrudnia mu e-zakupy […]

Moduł 1: Polak na e-zakupach. Wyniki badań nad zachowaniami zakupowymi polskich e-konsumentów

  • Kupowanie w sklepach on-line z perspektywy klienta – co ułatwia, a co utrudnia mu e-zakupy
  • Zachowania zakupowe w internecie – co i jak kupujemy online (wyniki badań i trendy)?
  • Efekt ROPO i źródła informacji – jak wygląda typowy proces dokonywania decyzji zakupowej

 

Moduł 2: Pozytywne doświadczenia klienta w trakcie e-zakupów

  • User experience w procesie sprzedaży – o co należy dbać, aby minimalizować ryzyko porzucenia koszyka
  • Co robią sklepy online, aby wzmacniać pozytywne doświadczenia klienta i budować jego lojalność – analiza przypadków

 

Moduł 3: Tekst i korespondencja w procesie e-sprzedaży

  • Perswazyjny opis produktu – technika sprzedaży, która silnie motywuje klienta do zakupu
  • Profesjonalne odpisywanie na zapytania klientów – jak korespondować z klientem, aby zwiększać szanse na finalizację sprzedaży
  • Obsługa klienta i sprzedaż poprzez chat – wyzwania i  zagrożenia
  • Dobre praktyki w zakresie prowadzenia korespondencji elektronicznej w sklepach on-line

 

Moduł 4: Rozmowa telefoniczna w procesie e-sprzedaży

  • Obsługa klienta i sprzedaż poprzez telefon – wyzwania i  zagrożenia
  • Schemat rozmowy telefonicznej – jak rozmawiać, aby zwiększać szanse na finalizację sprzedaży

 

Moduł 5: Trudne sytuacje w relacjach z klientem

  • Prawa e-konsumenta w świetle przepisów prawa
  • Obowiązki sprzedawcy w kanale e-commerce
  • Psychologiczny aspekt trudnej sytuacji na linii klient – sklep online
  • Dobre praktyki w zakresie rozmów z klientami wzburzonymi i składającymi reklamacje

 

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie E-PARAGON XXL  (SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE ONLINE):

  • Wzrost sprzedaży dzięki lepszej obsłudze klienta (telefonicznej i mailowej)
  • Wyższa konwersja dzięki lepszym opisom produktów
  • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta internetowego:

  • Wzmocnienie poczucia pewności siebie w zakresie opracowywania materiałów sprzedażowych
  • Wzmocnienie uniwersalnych umiejętności komunikacyjnych
  • Wzmocnienie poczucia pewności siebie w kontakcie z klientem

 

 

E-PARAGON XXL  (SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE ONLINE) realizujemy w formie szkoleń dedykowanych. W takich sytuacjach miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}