Ramowy program szkolenia

Moduł 1: Podstawowe techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym Pierwsze minuty w sklepie – czyli, co robić, aby nie wypłoszyć klienta Słabe i silne zagajenie rozmowy z klientem […]

Moduł 1: Podstawowe techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym

  • Pierwsze minuty w sklepie – czyli, co robić, aby nie wypłoszyć klienta
  • Słabe i silne zagajenie rozmowy z klientem
  • Odkrywanie potrzeb zakupowych
  • Zasady prezentacji produktu – jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
  • O gustach się nie dyskutuje ale czasem trzeba – jak zrobić to dobrze
  • Mechanizm kotwiczenia dosprzedaży kolejnych produktów
  • Cross selling i up selling – techniki pozwalające podnieść wartość paragonu

 

Moduł 2: Praca z obiekcjami

  • Mechanizm finalizacji wstępnej
  • Obiekcje dotyczące naszego produktu – inne niż cena
  • Obiekcje dotyczące naszego produktu – ceny
  • Obiekcje dotyczące oferty innego producenta
  • Obiekcje dotyczące zakupu w innym sklepie stacjonarnym

 

Moduł 3: Finalizacja rozmowy sprzedażowej

  • Jak zaprowadzić klienta do kasy
  • Jak zaprosić klienta do programu lojalnościowego/ ponownego zakupu

 

Moduł 4: Trudna sytuacja w relacjach z klientem

  • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient – firma
  • Dobre praktyki w zakresie pracy z klientem wzburzonym (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
  • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji
  • Prawa klienta – aspekt prawny sytuacji reklamacyjnej
  • Negocjacje, jako sposób wyjścia z trudnej sytuacji

 

Moduł 5: Przestrzeń sklepowa i ekspozycja, która pomaga sprzedawać – kluczowe rekomendacje merchandisingu

 

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie PARAGON XXL (SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE STACJONARNYM):

  • Wzrost sprzedaży dzięki lepszej obsłudze klienta
  • Wzrost sprzedaży dzięki zastosowaniu odpowiedniej techniki sprzedażowej
  • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z obsługi klienta:

  • Wzmocnienie poczucia pewności siebie w kontakcie z klientem
  • Wzmocnienie uniwersalnych umiejętności komunikacyjnych

 

 

PARAGON XXL (SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA W SKLEPIE STACJONARNYM) realizujemy w formie szkoleń dedykowanych. W takich sytuacjach miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}