Każde nasze szkolenie dla handlowców jest inne, bo uzależnione jest od tego, co i w jaki sposób sprzedaje firma, która korzysta z naszych usług. Poniżej znajdziesz przykład szkolenia, które zrealizowaliśmy dla jednego z naszych klientów.

Nasz klient: firma z branży beauty, która świadczy zabiegi z zakresu modelowania sylwetki i pielęgnacyjne. Zadaniem konsultantek wykonujących zabiegi było zachęcanie klientek do dodatkowych wizyt oraz kupowania […]

Nasz klient: firma z branży beauty, która świadczy zabiegi z zakresu modelowania sylwetki i pielęgnacyjne. Zadaniem konsultantek wykonujących zabiegi było zachęcanie klientek do dodatkowych wizyt oraz kupowania kosmetyków do użytku domowego. Na etapie badania potrzeb ustaliliśmy, że konsultantki nie realizowały tych zadań ponieważ wstydziły się sprzedawać i nie potrafiły tego robić.

Zaproponowane rozwiązanie: szkolenie dla konsultantek, w trakcie którego symulowana była rozmowa z klientką podczas zabiegu.

Efekt naszej współpracy z klientem: prawie 1/4 konsultantek zaczęła regularnie dosprzedawać kosmetyki do użytku domowego, o 13% wzrosła grupa klientek kupujących dodatkowe zabiegi.

 

Program szkolenia, który zrealizowaliśmy w ramach tego projektu:

  • profesjonalizm w trakcie bezpośredniego kontaktu z klientem – jak dostosować się do zachowania klienta, prowadzenie luźnych rozmów, budowanie osobistej relacji
  • marketing edukacyjny – jak dzielić się wiedzą z klientem, aby uświadamiać mu pewne kwestie i podpowiadać mu rozwiązania problemów
  • dosprzedaż dodatkowych produktów i usług – schemat postępowania
  • jak rozmawiać z klientem o cenie – techniki argumentacji ukierunkowane na pokazanie wartości oferowanego produktu lub zabiegu
  • radzenie sobie z krytycznymi uwagami i zastrzeżeniami klienta – przykłady profesjonalnych zachowań

 

Zastanawiasz się nad zorganizowaniem szkolenia sprzedażowego w Twojej firmie? Oto kilka ważnych informacji:

  • zakres merytoryczny szkolenia przygotujemy zgodnie z Twoimi oczekiwaniami i potrzebami
  • szkolenie odbędzie się w siedzibie Twojej firmy lub innym dogodnym miejscu
  • szkolenie odbędzie się w wybranym przez Ciebie terminie
  • cena szkolenia sprzedażowego uzależniona jest od szczegółowych ustaleń – skontaktuj się z nami, aby porozmawiać o detalach

Decydując się na to szkolenie możesz skorzystać z preferencyjnych warunków, ponieważ nasze szkolenia są wpisane do Bazy Usług Rozwojowych. Firmy z województwa śląskiego mogą skorzystać z dofinansowania do planowanego szkolenia. Wysokość dofinansowania to nawet 80% wartości projektu szkoleniowego. W ten sposób mogą być sfinansowane usługi rozwojowe o wartości nawet do 7,5 tysiąca na 1 pracownika.

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2C (NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY B2C):

  • wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
  • poprawa efektywności działań sprzedażowych oraz wizerunku firmy wśród klientów
  • wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z technik sprzedaży:

  • poprawa komfortu pracy jako sprzedawcy
  • wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem, większa swoboda w używaniu technik argumentacji
  • wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców
  • poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań
Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}