Ramowy program szkolenia

Temat 1: Jak kupuje klient indywidualny – uniwersalne procesy i zjawiska, które mają wpływ na przebieg transakcji. Kluczowe zagadnienia, które sprzedawcy muszą rozumieć zanim zaczną mówić o […]

Temat 1: Jak kupuje klient indywidualny – uniwersalne procesy i zjawiska, które mają wpływ na przebieg transakcji. Kluczowe zagadnienia, które sprzedawcy muszą rozumieć zanim zaczną mówić o swoim produkcie.

Temat 2: Jak mówić o swoim produkcie, aby klient chciał go kupić? Techniki sprzedażowe z obszaru badania potrzeb zakupowych klienta i prezentacji sprzedażowej oferowanego produktu.

Temat 3: Jak operować ceną w rozmowie sprzedażowej – co warto robić, aby cena nie zamknęła drogi do transakcji? Zasady prezentacji, obrony i negocjowania ceny.

Temat 4: Jak skutecznie zamykać transakcje handlowe – co warto robić, gdy klient zna już ofertę ale jeszcze waha się z podjęciem decyzji zakupowej? Techniki sprzedaży z obszary finalizowania procesu sprzedaży.

 

 

Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2C (NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY):

  • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
  • Poprawa efektywności działań sprzedażowych oraz wizerunku firmy wśród klientów
  • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

 

Korzyści dla uczestnika szkolenia z technik sprzedaży:

  • Poprawa komfortu pracy – więcej pewności siebie i mniej stresu
  • Wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców
  • Poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań

 

 

W trakcie szkolenia uczestnicy pracują z praktycznymi narzędziami, które mogą od razu wdrożyć do swojej pracy:

  • Charakterystyka Buyer Persona – narzędzie za pomocą, którego uczestnik szkolenia lepiej zrozumie potencjalnego klienta
  • Baza pytań – narzędzie za pomocą, którego handlowiec lepiej rozpozna potrzeby zakupowe klienta
  • Argumenter sprzedażowy – narzędzie, które ułatwia ciekawe mówienie o swoim produkcie
  • Argumenter cenowy – narzędzia za pomocą, którego sprzedawca lepiej odpowie na obiekcje cenowe klienta

 

 

Jeżeli nasza wstępna propozycja spodobała Ci się, to zastanów się czy to szkolenie ma być dla pojedynczej osoby czy dla większej grupy. W przypadku, gdy na szkolenie chcesz wysłać tylko 1 lub 2 osoby to zapisz je na szkolenie otwarte w ramach Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Jeżeli na szkolenie chcesz wysłać większą grupę, to zamów szkolenie dedykowane. Wówczas miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Dedykowane szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Otwarte szkolenia dla sprzedawców

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}