E-PARAGON XXL

SZKOLENIE SPRZEDAŻOWE DLA PRACOWNIKÓW SKLEPÓW ON-LINE

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

Dlaczego, to jest obowiązkowe szkolenie dla sprzedawcy sklepu on-line?

Szacuje się, że już co drugi Polak kupuje w rodzimych e-sklepach. To oznacza, że jesteśmy świadkami wielkiej rewolucji w naszym podejściu do towaru, płacenia i kupowania. Nie zmieniły się jednak dwie rzeczy. Klienci pomimo wirtualnego kontaktu ze sprzedawcą ciągle oczekują realnego profesjonalizmu z jego strony. A sprzedawcy dążą do tego, aby klient załadował jak najwięcej towaru do koszyka. W praktyce oznacza to doskonalenie w zakresie pisania e-korespondencji, prowadzenia rozmów telefonicznych, przygotowywania opisów produktów na stronę WWW i radzenia sobie z trudnymi sytuacjami. W trakcie szkolenia „E-PARAGON XXL” uczymy wszystkiego co może przydać się, aby uzyskać wymarzoną konwersję.

Techniki sprzedaży dla sklepów on-line, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Dzień 1: Customer Experience i pozytywne doświadczenie klienta

    Moduł 1: Polak na e-zakupach. Wyniki badań nad zachowaniami zakupowymi polskich e-konsumentów

    • Kupowanie w sklepach on-line z perspektywy klienta – co ułatwia, a co utrudnia mu e-zakupy
    • Zachowania zakupowe w internecie – co i jak kupujemy online (wyniki badań i trendy)?
    • Efekt ROPO i źródła informacji – jak wygląda typowy proces dokonywania nierutynowej decyzji zakupowej

     

    Moduł 2: Pozytywne doświadczenia klienta w trakcie e-zakupów

    • User experience w procesie sprzedaży – o co należy dbać, aby minimalizować ryzyko porzucenia koszyka
    • Co robią sklepy online, aby wzmacniać pozytywne doświadczenia klienta i budować jego lojalność – analiza przypadków
  • Dzień 2: Zaawansowane techniki w procesie e-sprzedaży

    Moduł 3: Tekst i korespondencja w procesie e-sprzedaży

    • Perswazyjny opis produktu – technika sprzedaży, która silnie motywuje klienta do zakupu
    • Profesjonalne odpisywanie na zapytania klientów – jak korespondować z klientem, aby zwiększać szanse na finalizację sprzedaży
    • Obsługa klienta i sprzedaż poprzez chat – wyzwania i  zagrożenia
    • Dobre praktyki w zakresie prowadzenia korespondencji elektronicznej w sklepach on-line

     

    Moduł 4: Rozmowa telefoniczna w procesie e-sprzedaży

    • Obsługa klienta i sprzedaż poprzez telefon – wyzwania i  zagrożenia
    • Schemat rozmowy telefonicznej – jak rozmawiać, aby zwiększać szanse na finalizację sprzedaży

     

    Moduł 5: Trudne sytuacje w relacjach z klientem

    • Prawa e-konsumenta w świetle przepisów prawa
    • Obowiązki sprzedawcy w kanale e-commerce
    • Psychologiczny aspekt trudnej sytuacji na linii klient – sklep online
    • Schematy rozmów z klientami wzburzonymi i składającymi reklamacje

     

    UWAGA: W zależności od potrzeb szkolenie może być również 1-dniowe.

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

NINJA PROSPECTINGU

Poszukiwanie klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}