PARAGON XXL

SZKOLENIE DLA SPRZEDAWCÓW SKLEPÓW STACJONARNYCH

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

Dlaczego PARAGON XXL, to obowiązkowe szkolenie dla sprzedawców?

Klient indywidualny jest wyjątkowo wyczulony na wszelkie próby sprzedawania mu – często niemal alergicznie reaguje na pytanie „w czym mogę pomóc?”. Dlatego trzeba umiejętnie pomóc mu w kupowaniu, w subtelny i przemyślany sposób skłaniać go do zakupu. Klient musi czuć, że to on kupił, a nie że jemu sprzedano. Na tym polega właśnie sprzedaż w sklepie stacjonarnym.

Przed sprzedawcą sklepu stacjonarnego stoi wiele wyzwań. Przede wszystkim powinien umieć zatrzymać klienta w sklepie, a następnie dosprzedać dodatkowe produkty/ usługi albo zaproponować alternatywy o większej wartości. Ale przede wszystkim powinien umieć przekonać klienta, aby nie szukał okazji w sklepach internetowych. Czy Twoi sprzedawcy potrafią to?

Techniki sprzedaży, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Dzień 1: Rozmowa handlowa z klientem w sklepie

    Moduł 1: Podstawowe techniki sprzedaży w sklepie stacjonarnym

    • Pierwsze minuty w sklepie – czyli, co robić, aby nie wypłoszyć klienta
    • Słabe i silne zagajenie rozmowy z klientem
    • Odkrywanie potrzeb zakupowych
    • Zasady prezentacji produktu – jak mówić o produkcie, aby wzmacniać u klienta chęć posiadania go
    • O gustach się nie dyskutuje ale czasem trzeba – jak zrobić to dobrze
    • Mechanizm kotwiczenia dosprzedaży kolejnych produktów
    • Cross selling i up selling – techniki pozwalające podnieść wartość paragonu

     

    Moduł 2: Praca z obiekcjami

    • Mechanizm finalizacji wstępnej
    • Obiekcje dotyczące naszego produktu – inne niż cena
    • Obiekcje dotyczące naszego produktu – ceny
    • Obiekcje dotyczące oferty innego producenta
    • Obiekcje dotyczące zakupu w innym sklepie stacjonarnym

     

    Moduł 3: Finalizacja rozmowy sprzedażowej

    • Jak zaprowadzić klienta do kasy
    • Jak zaprosić klienta do programu lojalnościowego/ ponownego zakupu
  • Dzień 2: Zaawansowane techniki sprzedaży i obsługi klienta w sklepie stacjonarnym

    Moduł 4: Trudna sytuacja w relacjach z klientem

    • Źródła i dynamika trudnej sytuacji na linii klient – firma
    • Dobre praktyki w zakresie pracy z klientem wzburzonym (POPO, Zdarta Płyta, Poszukiwanie Krytyki, Zamglenie, Asertywne Stawianie Granic)
    • Dobre praktyki w zakresie przyjmowania uzasadnionych i nieuzasadnionych reklamacji
    • Prawa klienta – aspekt prawny sytuacji reklamacyjnej
    • Negocjacje, jako sposób wyjścia z trudnej sytuacji

     

    Moduł 5: Przestrzeń sklepowa i ekspozycja, która pomaga sprzedawać – kluczowe rekomendacje merchandisingu

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

NINJA PROSPECTINGU

Poszukiwanie klientów

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}