AS SPRZEDAŻY B2B

POZNASZ NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY W KANALE B2B

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

Dlaczego AS SPRZEDAŻY B2B, to obowiązkowe szkolenie dla handlowca?

Sprzedaż produktów i usług dla biznesu wymaga opanowania odpowiedniej techniki sprzedaży. W trakcie szkolenia prezentujemy i trenujemy 19 sprawdzonych dobrych praktyk i rekomendacji, które pomagają osiągnąć sukces w pracy z klientem biznesowym. O tym jak trudne jest to zadanie, niech świadczy fakt, że jednie 11 na 100 sprzedawców potrafi regularnie realizować cele sprzedażowe. Przyczyny są dwie: brak umiejętności szukania nowych klientów i brak umiejętności przekonania klienta do zakupu. Nad tymi aspektami będziemy pracować w trakcie kursu. Szkolenia sprzedażowe to doskonała okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuki argumentacji oraz poznać najskuteczniejsze techniki sprzedaży.

Techniki sprzedaży B2B, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Dzień 1: Analiza sytuacji zakupowej i budowanie wartości oferowanego produktu

    Moduł 1: Anatomia sprzedaży – kluczowe zagadnienia

    • Wpływ internetu na proces kupowania
    • Psychologiczny wymiar kupowania
    • Wpływ specyfiki sytuacji zakupowej na przebieg procesu kupowania
    • Lejek sprzedaży – etapy procesu sprzedaży i pomiar skuteczności sprzedawcy

     

    Moduł 2: Rozpoczęcie procesu sprzedaży

    • Badanie (i aktywowanie) potrzeb zakupowych klienta (przegląd najpopolarniejszych metod, błędy w analizie potrzeb)
    • Kotwiczenie dosprzedaży dodatkowych produktów i usług (cross selling i up selling)
    • Rozgrywanie startowych gier handlowych klienta „nie jestem zainteresowany…”, „interesuje mnie wyłącznie…”

     

    Moduł 3: Prezentacja oferty

    • Dobór argumentacji handlowej
    • Budowanie poczucia wartości u klienta (język korzyści, model PCK, odwołanie do typowych motywów zakupowych klienta)
    • Anatomia maila z ofertą – jak pisać maile, które sprzedają
  • Dzień 2: Rozmowa o cenie, obiekcjach i ostatecznej decyzji klienta

    Moduł 4: Cena jako kluczowy element rozmowy sprzedażowej

    • Sposób prezentacji ceny (dobór techniki prezentacji i momentu)
    • Techniki obrony ceny – asertywne reagowanie na atak na cenę
    • Techniki udzielania rabatów

     

    Moduł 5: Finalizacja procesu sprzedaży

    • Technika próbnego zamknięcia – świadome inicjowanie rozmowy o zastrzeżeniach klienta
    • Przełamywanie obiekcji zakupowych – sposoby prezentacji własnej kontrargumentacji
    • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu w procesie zamykania sprzedaży
    • Rozgrywanie końcowych gier handlowych klienta „muszę to jeszcze przemyśleć…”, „proszę dorzucić coś jeszcze…”
    • Zamykane transakcji – techniki właściwej finalizacji sprzedaży
    • Kontraktowania dalszych działań z klientem

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

NINJA PROSPECTINGU

Poszukiwanie klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}