AS SPRZEDAŻY B2B

NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY DO KLIENTÓW BIZNESOWYCH

(1 lub 2 dniowe szkolenie sprzedażowe dedykowane dla Twojego zespołu)

AS SPRZEDAŻY B2B to szkolenie dla handlowców, którzy:

  • Pracują z klientem biznesowym i miewają stałe lub okresowe trudności ze zrealizowaniem planu sprzedaży
  • Chcą dowiedzieć się co i jak robią skuteczni handlowcy, którzy regularnie realizują swoje targety sprzedażowe
  • Powinni poznać praktyczne techniki sprzedaży, które pomogą realnie rozwiązać problemy, na które natrafiają podczas działań sprzedażowych w segmencie B2B

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!

Techniki sprzedaży B2B, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Ramowy program szkolenia

    Temat 1: Anatomia sprzedaży w segmencie B2B – uniwersalne procesy i zjawiska, które mają wpływ na przebieg transakcji

    • Specyfika zakupów robionych przez klienta biznesowego
    • Zrozumienie interesów i obiekcji Buyer Persona – kluczowa umiejętność dobrych sprzedawców
    • Cena jako kluczowy element rozmowy sprzedażowej – co i jak należy robić, aby ten aspekt nie przekreślił całej transakcji
    • Typowe błędy popełniane przez sprzedawców obsługujących klientów biznesowych

     

    Temat 2: Jak mówić o swoim produkcie, aby klient chciał go kupić?

    • Założenia skutecznej prezentacji sprzedażowej scenariusz rozmowy handlowej ukierunkowanej na Buyer Persona
    • Badanie potrzeb zakupowych klienta biznesowego – przegląd technik i najczęstsze błędy popełniane w tym obszarze
    • Kotwiczenie dosprzedaży dodatkowych produktów i usług – przykłady rozwiązań z różnych branż
    • Ból” i „Wejście smoka” – techniki sprzedaży, którą warto wykorzystać, gdy klient komunikuje, że nie jest zainteresowany produktem
    • Język korzyści, model PCK, odwołanie do najsilniejszych motywów zakupowych – techniki sprzedażowe, które pozwalają zbudować u klienta silne poczucie wartości oferowanego produktu
    • Ofertowanie za pośrednictwem maila, czyli jak pisać maile, które sprzedają? –  przykłady dobrych praktyk

     

    Temat 3: Jak operować ceną w rozmowie sprzedażowej – co warto robić, aby cena nie zamknęła drogi do transakcji.

    • Sposoby prezentacji ceny
    • Techniki obrony ceny, czyli jak konstruktywnie reagować, gdy klient mówi „za drogo”?
    • Techniki sprzedażowe wykorzystywane w zakresie udzielania rabatów

     

    Temat 4: Jak skutecznie zamykać transakcje handlowe – co warto robić, gdy klient zna już ofertę ale jeszcze waha się z podjęciem decyzji.

    • Specyfika działań follow-up w procesie finalizacji – schemat działań podejmowanych na tym etapie
    • Technika sprzedaży „próbne zamknięcie” – świadome inicjowanie rozmowy o zastrzeżeniach klienta
    • Asertywne odpowiadanie na obiekcje zakupowe klienta
    • Konstruktywne reagowanie na końcowe gry handlowe klienta („Dorzuć coś jeszcze…”, „Muszę to jeszcze przemyśleć..”)
    • Zamykanie transakcji – techniki sprzedaży wspomagające uzyskanie końcowej decyzji klienta

     

     

    Miejsce szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia

    Termin szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy: do ustalenia

    Cena szkolenia dedykowanego: uzależniona jest od szczegółowych ustaleń z Tobą – zdzwońmy się, aby porozmawiać o detalach

    Harmonogram szkolenia otwartego: Szkoła Profesjonalnej Sprzedaży

     

     

    Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B (NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY):

    • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
    • Poprawa efektywności działań sprzedażowych oraz wizerunku firmy wśród klientów
    • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

     

    Korzyści dla uczestnika szkolenia z technik sprzedaży:

    • Poprawa komfortu pracy jako sprzedawcy
    • Wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem
    • Wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców
    • Poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań

     

     

    W trakcie szkolenia uczestnicy pracują z praktycznymi narzędziami, które mogą od razu wdrożyć do swojej pracy:

    • Charakterystyka Buyer Persona – narzędzie za pomocą, którego uczestnik szkolenia lepiej zrozumie potencjalnego klienta
    • Ból” i „Wejście smoka”- narzędzie, które umożliwia lepsze przykucie uwagi klienta
    • Baza pytań – narzędzie za pomocą, którego handlowiec lepiej rozpozna potrzeby zakupowe klienta
    • Argumenter sprzedażowy – narzędzie, które ułatwia ciekawe mówienie o swoim produkcie
    • Argumenter cenowy – narzędzia za pomocą, którego sprzedawca lepiej odpowie na obiekcje cenowe klienta

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2C

Nowoczesne techniki sprzedaży B2C

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

MISTRZ TELEMARKETINGU

Poszukiwanie nowych klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}