AS SPRZEDAŻY B2B

NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY DO KLIENTÓW BIZNESOWYCH

(1 lub 2 dniowe szkolenie sprzedażowe dedykowane dla Twojego zespołu)

AS SPRZEDAŻY B2B to szkolenie dla handlowców, którzy:

  • Pracują z klientem biznesowym i miewają stałe lub okresowe trudności ze zrealizowaniem planu sprzedaży
  • Chcą dowiedzieć się co i jak robią skuteczni handlowcy, którzy regularnie realizują swoje targety sprzedażowe
  • Powinni poznać praktyczne techniki sprzedaży, które pomogą realnie rozwiązać problemy, na które natrafiają podczas działań sprzedażowych w segmencie B2B

To o Tobie? Albo o Twoich współpracownikach? Czytaj dalej!

Techniki sprzedaży B2B, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Ramowy program szkolenia

    Temat 1: Anatomia sprzedaży w segmencie B2B – uniwersalne procesy i zjawiska, które mają wpływ na przebieg transakcji

    • Specyfika zakupów robionych przez klienta biznesowego
    • Zrozumienie interesów i obiekcji Buyer Persona – kluczowa umiejętność dobrych sprzedawców
    • Cena jako kluczowy element rozmowy sprzedażowej – co i jak należy robić, aby ten aspekt nie przekreślił całej transakcji
    • Typowe błędy popełniane przez sprzedawców obsługujących klientów biznesowych

     

    Temat 2: Jak mówić o swoim produkcie, aby klient chciał go kupić?

    • Założenia skutecznej prezentacji sprzedażowej scenariusz rozmowy handlowej ukierunkowanej na Buyer Persona
    • Badanie potrzeb zakupowych klienta biznesowego – przegląd technik i najczęstsze błędy popełniane w tym obszarze
    • Kotwiczenie dosprzedaży dodatkowych produktów i usług – przykłady rozwiązań z różnych branż
    • Ból” i „Wejście smoka” – techniki sprzedaży, którą warto wykorzystać, gdy klient komunikuje, że nie jest zainteresowany produktem
    • Język korzyści, model PCK, odwołanie do najsilniejszych motywów zakupowych – techniki sprzedażowe, które pozwalają zbudować u klienta silne poczucie wartości oferowanego produktu
    • Ofertowanie za pośrednictwem maila, czyli jak pisać maile, które sprzedają? –  przykłady dobrych praktyk

     

    Temat 3: Jak operować ceną w rozmowie sprzedażowej – co warto robić, aby cena nie zamknęła drogi do transakcji.

    • Sposoby prezentacji ceny
    • Techniki obrony ceny, czyli jak konstruktywnie reagować, gdy klient mówi „za drogo”?
    • Techniki sprzedażowe wykorzystywane w zakresie udzielania rabatów

     

    Temat 4: Jak skutecznie zamykać transakcje handlowe – co warto robić, gdy klient zna już ofertę ale jeszcze waha się z podjęciem decyzji.

    • Specyfika działań follow-up w procesie finalizacji – schemat działań podejmowanych na tym etapie
    • Technika sprzedaży „próbne zamknięcie” – świadome inicjowanie rozmowy o zastrzeżeniach klienta
    • Asertywne odpowiadanie na obiekcje zakupowe klienta
    • Konstruktywne reagowanie na końcowe gry handlowe klienta („Dorzuć coś jeszcze…”, „Muszę to jeszcze przemyśleć..”)
    • Zamykane transakcji – techniki sprzedaży wspomagające uzyskanie końcowej decyzji klienta

     

     

    Korzyści dla firmy zamawiającej szkolenie sprzedażowe AS SPRZEDAŻY B2B (NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY):

    • Wzrost przychodów dzięki zwiększonej sprzedaży (po wdrożeniu rozwiązań prezentowanych na szkoleniu)
    • Poprawa efektywności działań sprzedażowych oraz wizerunku firmy wśród klientów
    • Wzrost zaangażowania i satysfakcji u sprzedawców – dzięki udziałowi w atrakcyjnym i ciekawym szkoleniu

     

    Korzyści dla uczestnika szkolenia z technik sprzedaży:

    • Poprawa komfortu pracy jako sprzedawcy
    • Wzmocnienie pewności siebie w kontakcie z klientem
    • Wyeliminowanie typowych błędów popełnianych przez sprzedawców
    • Poznanie technik sprzedażowych, które realnie podniosą skuteczność podejmowanych działań

     

     

    W trakcie szkolenia uczestnicy pracują z praktycznymi narzędziami, które mogą od razu wdrożyć do swojej pracy:

    • Charakterystyka Buyer Persona – narzędzie za pomocą, którego uczestnik szkolenia lepiej zrozumie potencjalnego klienta
    • Ból” i „Wejście smoka”- narzędzie, które umożliwia lepsze przykucie uwagi klienta
    • Baza pytań – narzędzie za pomocą, którego handlowiec lepiej rozpozna potrzeby zakupowe klienta
    • Argumenter sprzedażowy – narzędzie, które ułatwia ciekawe mówienie o swoim produkcie
    • Argumenter cenowy – narzędzia za pomocą, którego sprzedawca lepiej odpowie na obiekcje cenowe klienta

     

     

    Jeżeli nasza wstępna propozycja spodobała Ci się, to zastanów się czy to szkolenie ma być dla pojedynczej osoby czy dla większej grupy. W przypadku, gdy na szkolenie chcesz wysłać tylko 1 lub 2 osoby to zapisz je na szkolenie otwarte w ramach Szkoły Profesjonalnej Sprzedaży. Jeżeli na szkolenie chcesz wysłać większą grupę, to zamów szkolenie dedykowane. Wówczas miejsce, termin a przede wszystkim szczegółowy program merytoryczny szkolenia ustalimy zgodnie z Twoimi potrzebami biznesowymi (stawiamy na szkolenia efektywne biznesowo).

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2C

Nowoczesne techniki sprzedaży B2C

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

MISTRZ TELEMARKETINGU

Poszukiwanie nowych klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}