AS SPRZEDAŻY B2C

POZNASZ NAJSKUTECZNIEJSZE TECHNIKI SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ i TELEFONICZNEJ

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

Dlaczego AS SPRZEDAŻY B2C, to obowiązkowe szkolenie dla handlowca?

Sprzedaż produktów i usług wymaga rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych oraz opanowania odpowiedniej techniki sprzedaży. W trakcie szkolenia prezentujemy i trenujemy sprawdzone techniki sprzedaży, które realnie i pozytywnie wpływają na przebieg rozmowy handlowej z klientem indywidualnym.

O tym jak trudne jest to zadanie, niech świadczy fakt, że jednie 11 na 100 sprzedawców potrafi regularnie realizować cele sprzedażowe. Przyczyny są dwie: brak umiejętności szukania nowych klientów i brak umiejętności przekonania klienta do zakupu. Nad tymi aspektami będziemy pracować w trakcie kursu. Szkolenia sprzedażowe to doskonała okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę z zakresu komunikacji werbalnej i niewerbalnej, sztuki argumentacji oraz poznać najskuteczniejsze techniki sprzedaży.

Techniki sprzedaży, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Dzień 1: Techniki sprzedaży dla klienta B2C

    Moduł 1: Techniki sprzedaży do wykorzystania na etapie docierania do klienta:

    • Pierwsza rozmowa z potencjalnym klientem – sposoby na zachęcenie klienta do kontynuowania kontaktu
    • Sposoby na umawianie spotkań z klientem (schematy rozmów telefonicznych)

     

    Moduł 2: Techniki sprzedaży do wykorzystania w trakcie rozmowy z klientem:

    • Rozgrywanie startowych gier handlowych klienta „nie jestem zainteresowany…”, „interesuje mnie wyłącznie…”
    • Badanie potrzeb zakupowych klienta (metoda klasyczna, technika SPIN, technika 3P, model FOP, błędy w analizie potrzeb)
    • Prezentacja oferty (język korzyści, model PCK)
    • Techniki wywierania wpływu psychologicznego na klienta
    • Techniki sprzedaży służące podnoszeniu wartości zakupu (cross selling, up selling)
    • Praca z ceną (prezentacja i obrona ceny, udzielanie rabatów, targi cenowe)
    • Finalizacja próbna – świadome inicjowanie rozmowy o zastrzeżeniach klienta
    • Przełamywanie obiekcji zakupowych – sposoby prezentacji własnej kontrargumentacji
    • Rozpoznawanie sygnałów gotowości do zakupu w procesie zamykania sprzedaży
    • Rozgrywanie końcowych gier handlowych klienta „muszę to jeszcze przemyśleć…”, „proszę dorzucić coś jeszcze…”
    • Zamykane transakcji – techniki finalizacji sprzedaży lub kontraktowania dalszych działań

     

  • Dzień 2: Komunikacja interpersonalna i e-mailowa

    Moduł 3: Komunikacja interpersonalna w procesie sprzedaży:

    • Komunikacja werbalna  – elementy wzmacniające/ osłabiające przekaz sprzedawcy
    • Komunikacja niewerbalne – elementy wzmacniające/ osłabiające przekaz sprzedawcy

     

    Moduł 4: Pisanie profesjonalnych e-maili:

    • Pisanie maili, które są „ostatnią deską ratunku” – sposoby na uratowanie spalonego kontaktu
    • Wykorzystanie korespondencji emaili do aktywowania pasywnego klienta
    • Prezentacja firmowa – jak stworzyć prezentację, która zachęci klienta do zakupu

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

NINJA PROSPECTINGU

Poszukiwanie klientów

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}