NINJA PROSPECTINGU

SZKOLENIE W TRAKCIE KTÓREGO DOWIESZ SIĘ, JAK DOTRZEĆ DO POTENCJALNEGO KLIENTA

(szkolenie sprzedażowe dedykowane)

Dlaczego każdy sprzedawca powinien odbyć szkolenie z szukania klientów?

W dłuższej perspektywie czasu wynik pracy handlowca w dużej mierze zależy od jego umiejętności pozyskiwania nowych klientów – dobry handlowiec to taki, który potrafi regularnie napełniać swój lejek sprzedaży. Niestety wielu sprzedawców jedynie pasywnie czeka na zapytania ofertowe od klientów albo bez przekonania obdzwania potencjalnych klientów z pytaniem „czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…?”. Z oczywistych powodów rezultat tych działań nie może być zadawalający.

Prospecting czyli poszukiwanie nowych klientów jest bardzo trudnym zadaniem sprzedażowym, które wymaga znajomości wielu zagadnień, kreatywności, sporej motywacji i odporności na stres. Dlatego zapraszamy Cię do wzięcia udziału w szkoleniu NINJA PROSPECTINGU, dzięki któremu rozwiniesz swoją umiejętność właśnie w tym zakresie.

Techniki prospectingowe, które poznasz w trakcie szkolenia:

  • Dzień 1: Prospecting i budowanie sieci kontaktów

    Moduł 1: Prospecting– co sprzedawca musi wiedzieć, aby świadomie zarządzać procesem poszukiwania przyszłych klientów

    • Lejek prospectingu – teoria i praktyka procesu docierania do przyszłego klienta
    • Od targetu do leada – etapy, cele i specyfika prospectingu
    • Kim jest Twój prospect? – wykorzystanie avatara klienta w procesie poszukiwania potencjalnych klientów

     

    Moduł 2: Nie tylko telemarketing – pozostałe sposoby na działania prospectingowe

    • Cold mailing
    • Hot mailing – dlaczego warto zainwestować w firmowego bloga i listę mailingową
    • LinkedIn – budowanie sieci e-kontaktów
    • Networking – budowanie sieci kontaktów
    • Referencje i rekomendacje – wykorzystanie potencjału sprzedażowego obecnych klientów
    • Przechwytywanie klientów odwiedzających stronę WWW (chat, automatyczne oddzwanianie)
  • Dzień 2: Telefoniczne inicjowanie kontaktu z klientem i cold calling

    Moduł 3: Telefoniczne inicjowanie kontaktu z potencjalnym klientem

    • Telemarketing – dlaczego tak trudno zachęcić ludzi do pierwszej rozmowy
    • Czy nie jest Pan zainteresowany zakupem…” – typowe błędy w telemarketingu
    • Pierwsza rozmowa telefoniczna (cold calling) z potencjalnym klientem  – co i jak mówić, aby pokonać barierę braku zainteresowania
    • Pierwszy mail po „zimnym telefonie” – co i jak wart o napisać, aby zrobić wrażenie na kliencie

     

    Moduł 4: Vademecum telemarketera – techniki sprzedaży niezbędne w cold calling

    • Sposoby pobudzania potrzeb zakupowych klienta
    • Język korzyści i dobór argumentacji – co mówić, aby namówić klienta do działania
    • Kontraktowanie ustaleń z klientem
    • Sposoby umawiania spotkań z klientami

     

     

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Wygląda ciekawie? Zapytaj o wycenę tego szkolenia.

napisz lub zadzwoń

lub sprawdź inne szkolenia dla handlowców:

AS SPRZEDAŻY B2B

Sprzedaż klientowi biznesowemu

czytaj dalej

AS SPRZEDAŻY B2C

Sprzedaż klientowi indywidualnemu

czytaj dalej

E-PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie online

czytaj dalej

KLIENT NASZ FAN

Profesjonalna obsługa klienta

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje sprzedażowe dla handlowców

czytaj dalej

PARAGON XXL

Sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}