MENEDŻER TRENEREM

DOWIESZ SIĘ JAK ROZWIJAĆ POTENCJAŁ PRACOWNIKA

(dedykowane szkolenie dla menedżerów)

Dlaczego to szkolenie, to obowiązkowa pozycja dla każdego menedżera?

Rozmowa z pracownikiem na temat rezultatów jego pracy, powinna być stałym punktem w kalendarzu każdego menedżera. Rzeczywistość jest taka, że większość z nich nie prowadzi takich rozmów albo robi to źle. A tym samym menedżer nie wywiązuje się z jednej z ról, które są przypisane do jego stanowiska czyli nie rozwija potencjału pracownika. A musi to robić, bo przecież żadne studia ani kursy nie robią tego lepiej niż codzienny trening pod kontrolą bliskiego mentora. Poprzez ten warsztat uczymy, jak zrobić to dobrze. Pokazujemy, że dobrze poprowadzona rozmowa rozwojowa może być punktem zwrotnym w karierze pracownika. Uczymy czegoś więcej niż przekazywania feedbacku. Uczymy jak inspirować i motywować do osobistej transformacji zawodowej i/lub osobistej.

 

Zakres merytoryczny szkolenia:

  • Moduł 1: Rozwój zawodowy pracownika
    • Poziomy zaangażowania pracownika i dynamika zmian w tym obszarze. Psychologia motywacji – motywatory i killerzy zaangażowania, teoria motywacji (dwuczynnikowa teoria Herzberga)
    • Etapy rozwoju kompetencji zawodowych pracownika. Możliwości przełożonego w zakresie rozwijania potencjału pracownika (zachowania dyrektywne i wspierające menedżera)
  • Moduł 2: Ocenianie rezultatów pracy
    • Najczęściej popełniane błędy w ocenie pracy podwładnego
    • Mechanizm angażowania pracownika w proces oceny własnej pracy – szanse i zagrożenia
  • Moduł 3: Rodzaje rozmów/ narzędzi rozwojowych
    • Narzędzia okazjonalne (spontaniczne): udzielanie informacji zwrotnej, udzielanie reprymendy udzielenie pochwały, drabinka interwencji – rekomendacje i wytyczne dotyczące stosowania takich rozmów
    • Narzędzia zaplanowane: coaching menedżerski, rozmowa okresowa, roczna rozmowa podsumowująca – rekomendacje i wytyczne dotyczące stosowania takich rozmów
  • Moduł 4: „Narzędziownik” menedżera – trenera
    • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie rozmowy rozwojowej: kontratak pracownika, brak zaangażowania pracownika
    • Kompetencje interpersonalne menedżera – trenera: jasne wyrażanie oczekiwań, komunikat Ja/ komunikat Ty, aktywne słuchanie i parafeazowanie, zadawanie pytań, budowanie mostów – siła pozytywnych komunikatów, klaryfikacja sedna problemu, ieprecyzyjne określenia i generalizacje, asertywne odmawianie

Szkolenie managerskie dla całego Twojego zespołu? Powiedz nam czego szukasz.

napisz lub zadzwoń

Inne programy szkoleniowe dla menedżerów:

AKADEMIA LIDERA

Trening umiejętności menedżerskich

czytaj dalej

MAMY TYLKO 24 GODZINY

Zarządzanie czasem, pracą i zadaniami

czytaj dalej

MÓWIĆ JAK DO LUDZI

Profesjonalne wystąpienia publiczne

czytaj dalej

NEGOCJATOR PLUS

Negocjacje biznesowe dla menedżerów

czytaj dalej

WSPÓLNA SPRAWA

Budowanie zespołu pracowniczego

czytaj dalej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}