PORADNIK „CO ROBIĆ, ABY SPRZEDAWAĆ WIĘCEJ?”

Pytanie o to co robić, aby sprzedawać więcej jest z pewnością jednym z tych pytań, które wielokrotnie padają w gabinetach prezesów, na kwartalnych odprawach oraz indywidualnych rozmowach szefów z handlowcami. Ten kto pozna odpowiedź na to pytanie i uczyni z niej kanwę swoich codziennych działań – ten wygra w walce o klienta, jego uznanie i pieniądze. Możesz oczywiście uczyć się na swoich błędach – ale ten rodzaj nauki to najdroższa lekcja, jaką możesz sobie zafundować. Możesz też czytać i podglądać, jak robią to inni. W tym miejscu dzielimy się z Tobą swoją wiedzą w tym zakresie. Zapraszamy do lektury.

TECHNIKI SPRZEDAŻY, NEGOCJACJE BIZNESOWE i PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA

Techniki sprzedaży – e-mail marketing

W obecnych czasach techniki sprzedaży stale się rozwijają. Jedną z technik jest e-mail marketing. Dowiedz się więcej:

czytaj dalej

NOWOCZESNE TECHNIKI SPRZEDAŻY – CO SPRZEDAWCA MUSI UMIEĆ

Techniki sprzedaży to konkretne wskazówki dla sprzedawcy, jak ma sobie radzić w określonych sytuacjach.

czytaj dalej

PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTA – TELEFONICZNY KONTAKT Z KLIENTEM

Z artykułu dowiesz się jak wygląda profesjonalna obsługa klienta przez telefon Poznaj podstawowe zasady!

czytaj dalej

Negocjacje biznesowe, a trudna sztuka panowania nad emocjami

W niniejszym artykule dowiesz się jak rozpoznawać emocje, jak rozpoznawać ich przyczyny oraz jak dzięki temu możesz zapanować nad emocjami podczas negocjacji biznesowych.

czytaj dalej

Negocjacje typu wygrana – wygrana. Jak je przeprowadzić i dlaczego są korzystne?

Dowiedz się, jak przeprowadzić negocjacje w przyjaznej atmosferze, tak by obie strony odniosły sukces.

czytaj dalej

JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTEM O „ZBYT WYSOKIEJ” CENIE?

Na niemal każdym szkoleniu słyszę, że klient chce kupić jak najtaniej - tutaj wyjaśniam co można zrobić z tym pragnieniem klienta.

czytaj dalej

Jakie są style w negocjacjach biznesowych?

Poznaj podział negocjacji pod kątem stylu w jakim mogą być prowadzone - naucz się rozpoznawać styl negocjacji i dopasuj do niego strategię.

czytaj dalej

Jak sprzedawać więcej w sklepie stacjonarnym?

Przeczytaj ten artykuł i sprawdź czy potrafisz sprowokować swojego klienta, aby kupił więcej niż planował.

czytaj dalej

Jak zapewnić klientom profesjonalną obsługę i dlaczego to jest trudne?

Suma małych rzeczy sprawia, że klient albo Cię pokocha albo przeklnie w diabły - dowiedz się na co warto zwrócić uwagę.

czytaj dalej

Jak dobrze negocjować warunki handlowe z klientem?

Negocjacje sprzedażowe w praktyce - czyli garść praktycznych rad, jak nie dać się "oskubać".

czytaj dalej

Jak odnieść sukces prowadząc własną firmę?

Garść refleksji o szkoleniach, sprzedaży i nie tylko na 10 rocznicę Grupy Kreatywnej - czyli czego nauczyło mnie bycie na swoim.

czytaj dalej

SZKOLENIA SPRZEDAŻOWE - REKOMENDACJE

PROFIL KOMPETENCYJNY WSPÓŁCZESNEGO SPRZEDAWCY

Proces sprzedaży - dzięki rozwojowi techniki - zmienia się. Sprawdź co musi umieć współczesny sprzedawca.

czytaj dalej

JAK WYBRAĆ TRENERA DO SZKOLENIA DLA SPRZEDAWCÓW?

Kupowanie szkolenia czasem przypomina kupowanie kota w worku. Dowiedz się, jak zminimalizować ryzyko.

czytaj dalej

JAK SZKOLIĆ SPRZEDAWCÓW – SZKOLENIA W SEGMENCIE MŚP

Jeżeli masz wątpliwości czy warto w ogóle szkolić handlowców, to ten artykuł powstał z myślą o Tobie.

czytaj dalej

Szkolenie handlowe dla 1 lub 2 osób? Sprawdź SPS!

dowiedz się więcej

Szkolenie sprzedażowe dla całego zespołu? Zobacz!

dowiedz się więcej

Bonus na SPS

Zostaw nam swój adres email a w zamian otrzymasz dostęp do materiałów szkoleniowych oraz voucher o wartości 100 zł na szkolenia otwarte w Katowicach.

Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
Logo Image
{"slides_column":"8","slides_scroll":"1","dots":"false","arrows":"false","autoplay":"true","autoplay_interval":"2000","loop":"true","rtl":"false","speed":"1000","center_mode":"false"}